att han inte tar sig till huvudstaden och kör lite nattliga gat event där är för mig ett mysterium, hade varit sååå jävla ballt att se han rocka loss där
Dajb wrote:att han inte tar sig till huvudstaden och kör lite nattliga gat event där är för mig ett mysterium, hade varit sååå jävla ballt att se han rocka loss där
tror faktiskt inte han skulle ha så mycket att säga till om på gatan faktiskt, alldeles för mycket mos, svårt att få en pickos som är så lätt i bak att greppa på gatan även fast det är 4wd sen är den alldeles för tung för att köra ifrån 900whp rensade audis med slicks osv, men helt klart en SJUKT jävla ball bil och galet fort har den gått på strippen.
Dajb wrote:att han inte tar sig till huvudstaden och kör lite nattliga gat event där är för mig ett mysterium, hade varit sååå jävla ballt att se han rocka loss där
tror faktiskt inte han skulle ha så mycket att säga till om på gatan faktiskt, alldeles för mycket mos, svårt att få en pickos som är så lätt i bak att greppa på gatan även fast det är 4wd sen är den alldeles för tung för att köra ifrån 900whp rensade audis med slicks osv, men helt klart en SJUKT jävla ball bil och galet fort har den gått på strippen.
Med 2,3 sec på 0-60mph på gata burde vel Robban kunne komme et stykke opp på resultatlisten ?!
tror robban hade haft god chans att åka ifrån dom, jag menar han har den ultimata setupen för att åka riktigt fort rakt fram, även om det kan finnas fästesproblem så tror jag ändå att han hade haft god chans att ta hem det
dock bara vilda gissningar, det är därför jag skulle vilja se det på riktigt, och se hur det hade gått