Var och köpte mig en E30 325IM från frabik med m20 turbo idag utav Aleex här på forumet, jävligt nöjd ska fixa lite bättre bilder någon dag:
Testade lite 50 - 150 km/h och 100 - 200 km/h med någon mätare Erik jakan har, 50 - 150 gick på 5,7 och 100 - 200 gick på 8,4 sek helt okej med gat däck
Köpte en ny e30 för två månader sedan efter att jag sålde min förra. Balobas på forumet ägde denna bil en gång i tiden, så kanske kul och se vad som hänt med den. Precis klar med 5-bults konverteringen så bilen är väldigt skitig på bilderna.
RoDe wrote:Köpte en ny e30 för två månader sedan efter att jag sålde min förra. Balobas på forumet ägde denna bil en gång i tiden, så kanske kul och se vad som hänt med den. Precis klar med 5-bults konverteringen så bilen är väldigt skitig på bilderna.
RoDe wrote:Köpte en ny e30 för två månader sedan efter att jag sålde min förra. Balobas på forumet ägde denna bil en gång i tiden, så kanske kul och se vad som hänt med den. Precis klar med 5-bults konverteringen så bilen är väldigt skitig på bilderna.