Tok turen til Joachim M5 og fikk tigget litt idag! Først skar han jaggu av turboen min!Men etter en stund såg det slik ut Så var det trykkrøret som ble helt ferdigSå innsug og spjeldOg til slutt dumpen :applause: Ligger også an til å bli litt forandringer på datasprut-fronten! Skulle få bytte inn den jeg har mot nytypen som nettopp har kommet (nira i7), så da kan jeg kjøre fullsekvensielt!
Tatt ut motor og gir (forhåpentligvis for siste gang før bremsing) for å ordne 100% ferdig downpipe og wg-opplegg, oljeretur, svinghjul/clutch pluss endel annet småtteri.. Har kommet fram til att det begynner å bli såpass ferdig att jeg tar å får på noe lakk i motorrommet også
Koblet opp vakum-stasjon med tilbehørSå kom jeg plutselig på att jeg skulle felle fuelcellen ned i reservehjulsbrønnen! Å det gikk jo selfølgelig ikke uten videre.. Måtte til med litt skjæring og sveising.. Skal få meg tak i en bit med rustfri plate i morgen å lage varmeskjold mot eksosen:)Så tilslutt hengte jeg opp en liten oljekjøler som skal på diffkjølinga.. Må vel prøve å gjøre det enkelt med elektrisk pumpe, og AV/PÅ bryter i første omgang..
Takk for det! Har lyst å oppgradere til separate spjeld og alu-innsug, men det får bli til neste sesong.. Eller neste etter den igjen Sveiser vel du Joachim? Viss jeg ikke investerer i tig selv da..
SlikHar også spekulert ut termostathus! Dreide et spor i en v-bandflens og sveiser på noen overganger..Så litt eksos! Fant noen eksosoppheng i kjellerenTross merket så valgte jeg å bruke de pga de virket veldig fast og fin! Det er iallefall ikke endestussen det skal stoppe i!! Så kom jeg plutselig på att det skal jo være en kjølesløyfe på servo/bremsekraftsystemet! Var heldigvis litt plass igjen