För mig att det var förra året en bil körde 8or som verklligen används flitigt på gata som man kan kalla "Gatbil" ett par hundra bil om året men blev bortplockad för att det gick för fort för den inte hade rätt säkerhet? Så se till o ha riktig bur mm som är taggat om du verkligen vill köra fort o vill vara med i snabbaste "Gatbil" =)
någon som kan vara vänlig och nämna några saker dom brukar vara hårda på vid besiktningen av bilen! Det börjar ju dra ihop sig som flickan sa!
vore ju surt att stå där med massvis med saker som måste åtgärdas! fixar hellre dom prylarna hemma medans det fortfarande finns lite tid kvar!
bilen dräller inga vätskor,finns brandsläckare, bälten, huvudströmbrytare, batteriet sitter fast, brandvägg mellan bagaget och baksätet, bromsarna fungerar, finns ingen risk att något lägger sig i vägen för sjället så det blir gashäng!
vad mer kan jag dubbelkolla/förbättra?
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Hansa wrote:någon som kan vara vänlig och nämna några saker dom brukar vara hårda på vid besiktningen av bilen! Det börjar ju dra ihop sig som flickan sa!
vore ju surt att stå där med massvis med saker som måste åtgärdas! fixar hellre dom prylarna hemma medans det fortfarande finns lite tid kvar!
bilen dräller inga vätskor,finns brandsläckare, bälten, huvudströmbrytare, batteriet sitter fast, brandvägg mellan bagaget och baksätet, bromsarna fungerar, finns ingen risk att något lägger sig i vägen för sjället så det blir gashäng!
Mig gnällde do på att ja inte hade en riktig hjälm när ja körde med crosshjälm.
Hansa wrote:någon som kan vara vänlig och nämna några saker dom brukar vara hårda på vid besiktningen av bilen! Det börjar ju dra ihop sig som flickan sa!
Bandsläckaren får inte finnas inne i kupen. Ingen glykol i kylaren.
Jag har jobbat med listan en stund idag och det är 50 anmälda av 60 totalt så alla får plats. Ska försöka hinna maila alla imorn. Stressigt med semester..
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
Bmwandreas wrote:Jag har jobbat med listan en stund idag och det är 50 anmälda av 60 totalt så alla får plats. Ska försöka hinna maila alla imorn. Stressigt med semester..
akta pumpen!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005