Vad gör du just nu?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmw_fredde
Re: Vad gör du just nu?
Har byggt staket! nu när man gått in för kvällen känner man hur det börjar svida på ryggen å nacken satans sol
Fredrik Edholm 0736181290
FredrikEdholm@hotmail.com
FredrikEdholm@hotmail.com
Vart ute och hittat ett nytt slakt offer för Evon, kvällens fångst blev en Corvette C6, lätt att tycka om bilen vissa dagar, gubben va så där halvimpad när vi stannade....
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
- J_Gustavsson
Semester så garaget
E30 m50b28 489whp/691nm 1,3 bar hos Overtake
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
Camaro -69
Joacim Gustavsson
0768225413
-
Letar boende nära Vaxholm, 3 dagar
Sitter och är blixternöjd/skakis efter andra dagen med bmw turbo. Fasen va skojj det är
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
Det har jag glömt.. Blir så åderförkalkad av all jävla yoghurt..
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Sitter och funderar på varför jag är så in i hela helvetes snygg.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Enkelt... Intimhygien medelst Tvätty.. = WIN!cerveza wrote:Sitter och funderar på varför jag är så in i hela helvetes snygg.
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Nemesis_turbo
funderar på varför man var så dum och skulle trimma och bygga värre o ha sig fyffan vad tid och pengar man lägger ned på skiten det är nog faan billigare att vara narkoman iaf gratis vård för dem som söker men intefaan lär en annan få någon form av abstinens medicin för att man inte får leka längre
nej faan nästa gång man kommer i dessa tankar så ska jag faan ta ett lån och köpa något riktigt fränt färdigbyggt eller fabriksbyggt och svina med istället för o bygga sin egebn värsting och sedan denna effekthysteri faan 300 whp räcker svinlångt för o leka med
nej faan nästa gång man kommer i dessa tankar så ska jag faan ta ett lån och köpa något riktigt fränt färdigbyggt eller fabriksbyggt och svina med istället för o bygga sin egebn värsting och sedan denna effekthysteri faan 300 whp räcker svinlångt för o leka med
För att hästkrafter har samma effekt som övrigt missbruk.. Man höjer toleransen hela tiden...Nemesis_turbo wrote:funderar på varför man var så dum och skulle trimma och bygga värre o ha sig fyffan vad tid och pengar man lägger ned på skiten det är nog faan billigare att vara narkoman iaf gratis vård för dem som söker men intefaan lär en annan få någon form av abstinens medicin för att man inte får leka längre
Fördelen med hästkrafter över tunga droger är att man slipper kanyler i tasken
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Nemesis_turbo
får elt enkel bekosta min egen rehab då.....
lurar på att ställa undan alla roliga bilar och sedan börja åka nå billigt satans skit och spara undan fett med deg och kunna göra precis det jag vill med bilarna sedan
lurar på att ställa undan alla roliga bilar och sedan börja åka nå billigt satans skit och spara undan fett med deg och kunna göra precis det jag vill med bilarna sedan
ja, ett lagom fint bygge är lätt en vanlig knegares årslön. Det tänker inte många på innan de börjar. (inkl jag)
Man bör satsa lågt ifårn början.. älskar cervezas 525a, han har nog haft lika roligt med de 21.000kr och 500 hästarna som många andra med 250 tusen kronors lösningar med 900 whp.
Man bör satsa lågt ifårn början.. älskar cervezas 525a, han har nog haft lika roligt med de 21.000kr och 500 hästarna som många andra med 250 tusen kronors lösningar med 900 whp.
Last edited by Dawe_A on 30 Jul 2012, 22:00, edited 1 time in total.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
- Nemesis_turbo
jepp fattar inte ens hur fanken jag haft råd o byga så långt som jag gjort
- Turbo_folke
varför sälja nu när du är klar
- Nemesis_turbo
för motivationen är i bott och jag håler på och krigar med MN för att få mina slangar och kopplingar reklamerade och bygg pengarna är slut köpt en s6:a som bruksbil istället så man åker gött och kan göra omkörningar. funderar på att konservera kärran istället och låta den stå tills nästa sommar typ. har lite saker kvar att fixa som nya bränsle ledningar annat pedalställ och lite småplock och seadn mappa färdigt.
fast håller på och tittar på husköpt och ekonomin vill itne stämma med o bygga klar rejsbil och ha en e30 cab en audi s6 och en dodge stealth rtt, frugan åker s6 som bruksbil jag åker stealth rtt som vinterbruksis och glider cab på sommarn och ska ha en rejsbil med...
något måste bort ur ekvationen mest troligt cabben
fast håller på och tittar på husköpt och ekonomin vill itne stämma med o bygga klar rejsbil och ha en e30 cab en audi s6 och en dodge stealth rtt, frugan åker s6 som bruksbil jag åker stealth rtt som vinterbruksis och glider cab på sommarn och ska ha en rejsbil med...
Sv: Re: Vad gör du just nu?
Ja sålde min rejsbil och de ångrar ja starkt. Ställ rejsbilen ett år om ekonomin fins.Nemesis_turbo wrote:för motivationen är i bott och jag håler på och krigar med MN för att få mina slangar och kopplingar reklamerade och bygg pengarna är slut köpt en s6:a som bruksbil istället så man åker gött och kan göra omkörningar. funderar på att konservera kärran istället och låta den stå tills nästa sommar typ. har lite saker kvar att fixa som nya bränsle ledningar annat pedalställ och lite småplock och seadn mappa färdigt.
Skickat från min XT910 via Tapatalk 2
- Nemesis_turbo
jo ekonominf inns för inget är belånat så ingen bil kostar pengar om den bara står