Ripper wrote:Kör du 12 el 9mm formplyfa till din splitter?
12, det känns som minimum.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Ripper wrote:Kör du 12 el 9mm formplyfa till din splitter?
Har läst om lite banrävar som kör med 9mm och jag är ju lite dum o dryg så jag tror jag skall testa de fall nån av handlarna i krokarna har de för de är inte lika vanligt!erikjakan wrote:Ripper wrote:Kör du 12 el 9mm formplyfa till din splitter?
Ripper wrote:Har läst om lite banrävar som kör med 9mm och jag är ju lite dum o dryg så jag tror jag skall testa de fall nån av handlarna i krokarna har de för de är inte lika vanligt!erikjakan wrote:Ripper wrote:Kör du 12 el 9mm formplyfa till din splitter?
Vi får se om de blir bra eller anus hehe
Tack grabbarRipper wrote:Hela bilen är så jävla frän asså!
Jag tycker du skulle lacka bakstötisen i svart, skulle se råare ut och matcha vingen=)
Nä men 20-30 kanske, gick rätt fort med.Per Eriksson wrote:Det där va bromsplattor deluxe, låsta hjul i 150m eller?
Gå typ nästan i mitten på banan där istället, mycket slätare och försök samtidigt svänga in i böjen för då kan du bromsa dig in en bit i svängen liksom.
Tog du några tider?
max är 245kmh på gpsloggern, men med dessa 265or bak och vatten i utgången till rakan så mäktade bilen bara med 235 i fredags..Ripper wrote:Hoppsan inga dåliga kakor![]()
Va har du för speed i slutet på långa rakan ca?