Tack har inte haft tillfälle att justera ordentligt. Jag laddar moderata 0.5 bar just nu Men måste säga att den vart inte så seg som jag var rädd för trots för stort aggregat för ändamålet.
Har inte ännu haft lyxet att ha någon som kör så man får fokusera på att pillra på datorn i lugn och ro, laddar 0.7 bar nu men nu måste jag ha någon som kör så man får justera på annat sätt än via loggar. Vet inte om jag ska göra i ordning för e85 eller ta ut moroten och byta kolvar så man får ladda så man får lite mer upplevelse i alla fall
Riktigt trevligt projekt, synd att plånboken inte räcker till. Istället får man får bygga själv med den tiden det tar.
Håller själv på med att byta motor i min e28 till m50b25iv från en e34.
Vilka motorfästen är det du kör med? Jag har motorfästen ifrån m50 e34 , m20 e30 och m30 e28 liggandes i garaget. Har inte riktigt hunnit kollat vad som passar.. m30 verkade passa på vänster sida när ja kolla lite snabbt.
Noxx wrote:Riktigt trevligt projekt, synd att plånboken inte räcker till. Istället får man får bygga själv med den tiden det tar.
Håller själv på med att byta motor i min e28 till m50b25iv från en e34.
Vilka motorfästen är det du kör med? Jag har motorfästen ifrån m50 e34 , m20 e30 och m30 e28 liggandes i garaget. Har inte riktigt hunnit kollat vad som passar.. m30 verkade passa på vänster sida när ja kolla lite snabbt.
Är det m30 kardan som passade bolt on ?
Mvh
flyttade e36 m50 motorfästen modifierad på insugssidan. E28 528 kardan. Mvh