bmw 633 csi a 1977
Senast godkända besiktning: 1998-08-07

Shot at 2012-05-28
och en BMW 2000 TII 1973
Senast godkända besiktning: 1985-02-28

Shot at 2012-05-28
något värt att " rädda" ?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
den gule va nog den fine av dom 2 , 633an såg rätt tråkig ut efter att ha stått där i något år utan rutor, helt full av mossa innutidacke wrote:Den gule kunde vara intressant beroende på hur lång tid den har stått i gräset
Mvh Daniel
St3v3 wrote:Tattarmekad E28?
På med dina tajtaste jeans och gå dit, in med magen ut med bröstet så kan du säkert övertala!Soppa wrote:Exakt en så här ser den ut. fast med andra fälgar. har fan inte kunnat sova inatt.
http://www.ebay.de/itm/BMW-E24-M6-1987- ... 032wt_1059" onclick="window.open(this.href);return false;
Var glad du får lön. Jag får bara bidrag...pizza wrote:Funderar på va jag ska "kräva" för lön, ska styra upp ett lönesamtal med chefen, svårt som fan....
Är med i facket men är inte intresserad av att skicka dom, kan jag inte sköta den dealen själv så vill jag inte ha den.Dawe_A wrote:jag fick precis 5k löneförhöjning.. det känns mer motiverat må jag säga..
är du inte med i något fack ? jag skickade upp vår stenhårda fackliga representant till VDn eftersom att jag precis som du inte visste vad jag skulle "kräva".
pizza wrote:Är med i facket men är inte intresserad av att skicka dom, kan jag inte sköta den dealen själv så vill jag inte ha den.Dawe_A wrote:jag fick precis 5k löneförhöjning.. det känns mer motiverat må jag säga..
är du inte med i något fack ? jag skickade upp vår stenhårda fackliga representant till VDn eftersom att jag precis som du inte visste vad jag skulle "kräva".
JObbar på ett litet företag där vi har jävligt bra kontakt med varann varje dag å allt funkar bra, känner att jag vill va så ärlig så jag sköter det själv, skulle det vart, säg t.ex ABB eller Mekonomen, då skulle jag absoult kunna tänka mig ta hjälp i förhandligen.
Känns mer rätt å ta det själv där jag jobbar helt enkelt, sen får man även höra direkt vilka argument chefen kan ha mot mitt krav, å är dom "fel" så kan man besvara sdom direkt, känns liksom ärligast för alla inblandade,
Bullen! wrote:Jobbar du som hungersstrejkare eller varför gör man så?