Marco Garver wrote:
Varför skulle där inte kunna vara den effekten i en 3.1l sugmotor?
Körde en M54B30 ihop med FT Tuning i somras där Cox fixat toppen & den gav ca 350hk i maskin.
Mvh Marco
Klart där kan vara det, men i min hjärna (som du vet är lite efterbliven) så med det kompet han säger och skicket på bilen och blandar ihop morötter och potatis så kan det mycket väl vara att han blevit lurad på bilen/motorn. Då tycker jag en bromsning är en billig koll på grejorna. Vi behöver inte skräpa ner hans projekttråd med mitt trams snack mer
Mycket racing, exotiska material och 300+++sughästar runt den där köhler, förstår inte varför folk måste hitta på så hemskt mycket osammanhängande så fort man köpt ett unichip ifrån köhler.. precis som alla dessa M3 emblemade 316i som folk har fyndat.
Marco Garver wrote:
Varför skulle där inte kunna vara den effekten i en 3.1l sugmotor?
Körde en M54B30 ihop med FT Tuning i somras där Cox fixat toppen & den gav ca 350hk i maskin.
Mvh Marco
Klart där kan vara det, men i min hjärna (som du vet är lite efterbliven) så med det kompet han säger och skicket på bilen och blandar ihop morötter och potatis så kan det mycket väl vara att han blevit lurad på bilen/motorn. Då tycker jag en bromsning är en billig koll på grejorna. Vi behöver inte skräpa ner hans projekttråd med mitt trams snack mer
Som sagt, motor o drivlina satt på en annan bil som krockade förra sommaren så han köpte då denna kaross utan motor som vi slängde över allt på o håller nu på med att fräscha upp karossen!:)
Heej, länge sen man la upp något här men bilen är klar efter vintern o de vart kanon med valsningen o bilen är nu besiktad med blankt papper med!:)
Här har ni några bilder på bilen från första mom träffen!:)
Fick bli 2 lakrisremmar med!;)
De va allt för mig denna gång, blir väl några mera bilder i sommar på bilen när man har tid o ork att fota lite!:)