det var sånt oerhört fint väder förra veckan i västerås..
provkörning av nya däcken fick vänta till klister
jag tyckte länkaget i gröna m3an var så jäkla fantastiskt så jag kunde inte vänta på att få prova det skarpt så jag mekade i det (med lite stress i vita bilen)
HAHA!!!
FYFAN VA TAJT!!! tycker alla kör overkill med att byta länkage hit och dit men fyfasen vilken känsla
nya mackaronerna!!
tänkte köra såhär i årsslutet
laddade i kameran inför kjula och har firmat, men när jag väl började växla någorlunda snabbt så det kan va kul att titta på så var batteriet dött.. dvs repan mot woken som förövrigt var min bästa för dagen..
trots att jag inte hann med att växla i tid, jävla utväxling och bli spansk iår =)
LÖRDAG dags för kjula... började bra.. chaufför karel hade försovit sig, vilket inte var årets skräll

däremot var det här kanske lite väl..
väl påväg..
rätt optimistiskt att tro på race en sån här dag, men kjula brukar överaska!
under regnet så åkte vi och hämtade fälgar i eskilstuna

blir till både vita och gröna
dagen bjöd inte på nå race direkt så vi stod mest runt i tälten och ljög om vem som käkast mest muffins under vinterhalvåret
första gången det höll på att torka upp...
sen började det regna satan igen
När allt hopp var borta (ca kl 15) så försvann alla moln!! WIN!
varmkörning medans andra polerar
kan det vara världens fetaste m3a måntro
repan gick till som så att jag missade att växla precis hela tiden vart överaskad av utväxlingen varje jävla gång, men jag visste inte om det än, det jag visste var att det gick relativt dåligt trots att allt kändes väldigt gediget och hållbart iår!
hemfärd
såhär ser fälgarna ut
dag 2, ser betydligt mer lovande ut!!! RACE!!!
kanonfin dag på kjula! Dock problem med tidtagningen, så jag fick köra en 3dje kvalrepa tillslut bara för att få en tid, vilket vart 9.5 nånting
långa väntetider som fan pga tidtagningsproblemen
en bild ifrån ZIKEN på repan mot woken i 4to6, där jag förlorade även fast jag körde lite snabbare woken är startsnabb som få!!
6.0 på 201m vilket inte är vad jag brukar köra men helt ok endå för vad jag tänkt mig med dagen, vi körde hela 402 jämsides vilket var rätt coolt! Men tidtagningen på 402 fungerade inte...
vi åkte hem och provade lite utanför garaget också för att se vad emmaboda nästa helg kan ge
sist men inte minst ett filmklipp på repan mot woken!
här ser man att jag fortfarande har svårt med att få i växlarna i tid, blir lika förvånad varje race och det händer ju en hel del som förvirrar mig i kupén också. är inte van med att det bär iväg så överjävligt!
http://www.youtube.com/watch?v=zmRf_KjoN5U" onclick="window.open(this.href);return false;
tror det kan bli ganska bra iår, men jag skulle vilja haft lite längre växlar att dra på