Började med knutarna igår, tur man hade en avdragare modell stor, de satt rätt fint...
Antar man får använda en press för att pressa på knutarna på de nya sviktstålsaxlarna sen. Man kanske kan värma upp knuten lite först?
Några specialtrix förutom fett, fetta in.
Har precis varit med min kära far på sjukhuset, han har cancer sedan drygt ett halvår, han har genomgått bla operationer och sedan kämpat med flera cellgiftsbehandlingar, nu då de analyserat röntgen proverna visade sig cellgifterna ha varit verkningslösa Det fanns i praktiken inget mer de kunde göra utan de hade spridit sig i hela kroppen, lever, halsen och lungor och i ryggraden. Fan vad allt känns mörkt och meningslöst, inte minst med att jobba med bilen, men det måste ju bli klart, hoppas han är i livet och får se hur den blir iaf.
Tack för stödet det värmer detta något som nästan alla kommer råka ut för egentligen, men man vill ju inte ens tänka på tanken. Hursom känns det bra att göra lite annat, träna, festa, meka så man kan ge energi istället..
Beklagar vet precis hur du känner Gick igenom samma som dig för ett år sen när min far gick bort i leukemi. Han kämpade i nästan 2 år efter många cellgifts behandlingar. Ta vara på den tiden ni har kvar!!!
The balk is fixad! jäkla grisgöra, vinkelslip spånen fastnar i svetten i fejset/halsen och in under tröjan och glasögonen immar igen.
Hoppas det inte behövs ta mer, sågade bara ev en del sedan vek jag resten till en "låda" som skall svetsas sedan om det går fritt mot klumpen.
Har ju ett kränghämmarstag där så jag antar det inte går upp högre än det, isf får man ju ta bort kränghämmarstaget också..