Sitter å lurar på å handla lägenhet i Puerto Banuz, Spaninen, det är så sorgligt billigt så de e svårt å låta bli... Sen har dom inga hyror, har man köpt så är det klart med kostnader (förutom underhåll då)...
Har försökt med kommer inte på några nackdelar, åker utomlands på solsemester 2-3ggr/år så varför inte köpa lägenhet...
Fan, älskar livet här
pizza wrote:Sitter å lurar på å handla lägenhet i Puerto Banuz, Spaninen, det är så sorgligt billigt så de e svårt å låta bli... Sen har dom inga hyror, har man köpt så är det klart med kostnader (förutom underhåll då)...
Har försökt med kommer inte på några nackdelar, åker utomlands på solsemester 2-3ggr/år så varför inte köpa lägenhet...
Fan, älskar livet här
finns de nån sida dom anonserar ut lägenheter man kan kolla på?
pizza wrote:Sitter å lurar på å handla lägenhet i Puerto Banuz, Spaninen, det är så sorgligt billigt så de e svårt å låta bli... Sen har dom inga hyror, har man köpt så är det klart med kostnader (förutom underhåll då)...
Fan, älskar livet här
finns de nån sida dom anonserar ut lägenheter man kan kolla på?
Jag har kollar här nere, men tex Swedbank å ReMax har kontor här.
Googla typ Swedbank+Puerto banoz
Inget å drömma om, du köper en GRYMT fräsch lägenhet på 3 rum som är 5-10 år gammal för runt 200k, som den vi är i nu. 3 min till centrum å 4 till stranden... 4 pooler på området och inhägnat med vakter dygnet runt....
Då är det 1000 kr i månaden som tillkommer för fastighets skötsel osv...
Löjligt billigt enligt mig
Dom har inte hyra i Spaninen, däremot mer eller mindre avgift för vakt, garage, pool/tomtskötsel.
Ligger 500-1500 beroende på vad som finns helt enkelt.
Alla mäklare pratar Svenska istortsett. Lägg på ca 10% på de priser du ser dim går till avgifter i köpet