Haha, jävligt moget Jag fattade inte att man skulle jämföra med Mickes maskin
Givetvis har Peter en poäng, jag tror dock att en så stor turbin som en 84mm skulle svälja vilken som av motorerna så resultatet skulle bli rätt lika. Vore intressant att se då mindre turbiner brukar gynna en motor som flödar sämre!
Man brukar få svänga lite fram å tillbakab å fylla efter olja tills den fyllt upp sig så den funkar som den ska. Iaf på gamla vw vet ej om det kan vara nå liknande på bmw
Har provat allt man normalt gör, börjar misstänka felkoppling uppe vid pumpen.. Undrar om man kan skicka in oljan åt fel håll i själva styrväxeln eller det lär bli helt mongo.. Arrrgh
magnus78 wrote:grattis som fan skönt va att kliva över 1000whp
vi ska skåla med jäger när åttan sitter
jag tror dessvärre din servopump är trasig min vän
lite ot til monshine
mickes motor går med org kammar, ger grymmt register men hämnar toppefekten.
jämförde brommspapper från din och mickes motor bara för att du tjattrar så.
din med 67 turbo mickes med 82 turbo.
om du glömmer storlek på turbo en stund nu, och jämför dom med olika stora turbos
ni har lika kurva upp till 5000rpm från botten sen drar mickes ifrån rätt så ordentligt och håller ut till 8000rpm
Vilken motor är då bäst i din värld?
Nästan så det är en både dum OCH onödig fråga om bromspapprrt ser ut så....
Men min fråga är ju när du tar ut den blå igen