Handla mot faktura?

Här diskuterar vi våra produkter.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
93T

Handla mot faktura?

Post by 93T »

Letade i webshopen men hittade ingen info ang detta, går det att handla mot faktura från PPF om man köper från ett etablerat företag med orgnr?
Bmwandreas
Moderator

Re: Handla mot faktura?

Post by Bmwandreas »

Förskottsfaktura i början. Funkar det bra så får man mot 10 dagars. Tyvärr så har det inte funkat så bra därför gör vi så.

Mvh
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
93T

Post by 93T »

Okej, hur bär man sig åt för att handla mot förskottsfaktura, maila in ordern?
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Ja du mailar order@pure-pf.com
Chippa bilen? Fixar de flesta för 3995kr. Maila aa@pure-pf.com med bilmodell,årsmodell och regnr.
pizza

Post by pizza »

Det är egentligen sjukt att folk i te skött förtroendet med faktura, med den service man får & med tanke på att många bromsar på PPF så är de skumt... Skulle skämmas huvet av mig om jag inte skött mina betalningar...
Nu har jag inte handlar mycket, men jag är tacksam för den service/råd man fått & snabba leveranser.

Sköter vi oss så slipper dom jaga oss ang pengarna å får ÄNNU mer tid att lägga på bra service.
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Bmwandreas
Moderator

Post by Bmwandreas »

Vi omsätter över 1 miljon i månaden så det blir en hel del fakturor. Och det är bara ett fåtal firmor som får handla på faktura, och de är de stora som är värst sjukt nog.
Bullen!

Post by Bullen! »

det verkar va en regel att det är ett helsike att få fakturorna betalda i denna branchen.
pizza

Post by pizza »

Vi fakturerar INGA privat personer och endast företag efter kredit upplysning...
335d -07
Optima PHEV -18
Fredrik Lindblad
Napstar

Post by Napstar »

Handlar alltid på faktura härifrån o även ifrån BMW när saker ska skickas MEN dom betalas direkt när jag får hem dom!! Onödiga postavgifter stör en bara!!
Bullen!

Post by Bullen! »

jag har alltid som rutin att betala fakturor/räkningar direkt när jag får dom. för de pengarna är ju redan öronmärkta ändå och kan ju inte läggas på annat.

kärringen är egenföretagare och tänker tvärt om. att allt betalas på förfallodagen.

huvudsaken är så klart att det blir betalt i tid. men jag har inte ro att gå runt och va skyldig pengar.
Dajb

Post by Dajb »

förskottsbetalning är det absolut bästa tycker jag, då har man ro i kroppen redan samma dag som det beställs
plus att man slipper postens jevla tillägg

99.9% av allt jag handlar så är det förskott oavsett varifrån jag handlar
Bmw e30 M5 Turbo
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
93T

Post by 93T »

Handlade mot förskott och det funkade ju hur bra som helst, stort tack Andreas för snabb service!
Post Reply