Jaja jag ska väl vara glad att bilen startar nu iaf hehe!
Jag är faan redan helt less på den här skiten, många funktioner man saknar...t.ex. kan man juninte flytta varvspärren
Hade nog vart bättre att köpa typ ett MS lr liknande....
Ja, men mans måste ju se vad smt6 systemet är för något, alltsom oftast går ett lite budgetstuk bygge överstyr och man vill ha ett "stand alone" system, större soppapump och special ditt å datt, då är andra pengar och en hel del att koppla in, kallibrera osv bara för att få bilen att rulla.
Ett smt6 har ju allt redan inställt via orginalsystemet och lätt att bara få en hyfsat rapp turbokonverterad bil och ett begagnat kostar inte mycket.
Mitt rök illa snabbt när jag sålde.
Måste säga att under min tid som smt6 användare vart jag nöjd över hur det funkade och jag fick bra support från Perfect Power om jag hade frågor, behövde hjälp osv.
Tycker det är helt okay att kunna fixa fram ett system som passar nästan alla motorer på marknaden så billigt. Sedan att det finns massa nissar som inte ger det en chans, har dåliga grundförutsättningar, tänddelar osv vackumläckage mm och massa andra fel som naturligtvis blir smt6 fel ("det är dåligt" blir en sanning), skulle vilja påstå att inget system är så bra som den svagaste länken, och i smt6 fall är det många gånger användaren.
Man skall inte jämföra äpplen och bananer..
Joo det är sant! Det funkar ju jäkligt bra som budgetsystem för dem pengarna man betalar...det viktigaste är ju att kunna få till en bra blandning över hela registret och kunna ändra tändningen och det är ju bevisat att det går.