nått som jag värkligen störde mig på under elmia.. haha
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: nått som jag värkligen störde mig på under elmia.. haha
Finns gott om byggen i Sverige som är perfekta men Bilsport tackar nej till dem!!
Blir lika nöjd varje gång att jag inte åkte dit när jag läser dessa trådar!
Nä tacka vet jag Gatebil och titta på bilar som verkligen används
Nä tacka vet jag Gatebil och titta på bilar som verkligen används
Jerry Albertsson
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
070-7463516
BMW 325 Banprojekt!
Sponsorer:
www.matsmarin.se
Momek 0524-12388 Motorarbeten
Det bästa är nog om man lägger ner hela elmia för dettaär ju ren hälsofara, katastrof.
jag har aldrig varit på elmia och kommer förmodligen aldrig åka dit heller, det skulle vara för att se några coola gamla volvobyggen som någon 45-65 åring snickrat på hela livet isåfall.
- vem fan bryr sig om en svets, bara bygget är coolt
jag har aldrig varit på elmia och kommer förmodligen aldrig åka dit heller, det skulle vara för att se några coola gamla volvobyggen som någon 45-65 åring snickrat på hela livet isåfall.
- vem fan bryr sig om en svets, bara bygget är coolt
Last edited by Dawe_A on 09 Apr 2012, 16:30, edited 1 time in total.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
-
R.Larsson wrote:Stod en hemsk brud i enbart en tajt stringtrosa o kroppsmålning o vingar i itsfuns monter.. Stod en liten flicka där o tittade på henne när man gick förbi.. Är väl inte helt okej kanske?
Vi stod i montern sidan om.... och enligt den lilla flickan var det en ängel
Simon Nilsson 0704268492
S-performance
RPMotor
Performance center syd
S-performance
RPMotor
Performance center syd
Skitsamma om dom är lite skabbiga, så länge dom inte skiter som en hamnarbetare i min närhet och ger fan i att prata.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Nissan 200 460hk
cerveza wrote:Skitsamma om dom är lite skabbiga, så länge dom inte skiter som en hamnarbetare i min närhet och ger fan i att prata.
öppnar dom käften e det bara att stoppa i pluggen
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Magnaten wrote:cerveza wrote:Skitsamma om dom är lite skabbiga, så länge dom inte skiter som en hamnarbetare i min närhet och ger fan i att prata.
öppnar dom käften e det bara att stoppa i pluggen
Den använda buttpluggen?
Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Nissan 200 460hk
cerveza wrote:Skitsamma om dom är lite skabbiga, så länge dom inte skiter som en hamnarbetare i min närhet och ger fan i att prata.
Hur skulle dom ens få en syl i vädret, i närheten av dig
/Henrik
chribbe wrote:Pitbull wrote:Det fanns en blå E30, Svetsen till dumpen! Fy fan va de såg ut. Jag hade inte visat upp de!!!
Å den bmw finns här på forumet! Punkt!
han har det röret bara för att jävlas för att alla stör sig på det.
Röret? Nu snackar ja svetsen! Den lär ju inte ens vara tät. En svart sopsäck lär ju göra susen vid nästa huvöppning runt dumpen!
Sjukt snygg E30 att titta på. Helt rätt min smak.. 10/10 möjliga.. Där ska han ha en klapp på axlen!
Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Det värsta är helt klart raggarna som härjar och beter sig som grottmongon.
-
Doktorn wrote:Got2b_makkan wrote:St3v3 wrote:Varför är det alltid dom som jobbar som svetsare som är drygast och klagar på andras byggen...och sen kan deras egna elsystem, lack eller annat likna skit men det är tydligen inte lika viktigt?
tror inte du fattar min poäng jag tycker att det är coolt om folk bygger sina bilar själva men som nu i detta fallet så tycker jag att man kan se till att svetsarna man visar upp håller en bra standard och ser bra ut vet inte om det var nån som såg driftting bilen som hade maggat rostfria rör till sitt luftfilter såg ut som en bergodalbana med både kullar och kurvor
tog tuvär ingen bild
Det är väl inte smartare att kritisera de som ställer ut bilar med risiga svetsar genom att göra inlägg om det på internet utan att kunna stava?
om du tycker det är jobbigt att läsa vad jag skriver så läs det inte. ps orkar inte skriva att jag har dyslexi i alla mina inlägg, In you'r face !! ;D
Ända gången det har gått för fort på vägen, är när du känner doften från diket.
nått som jag värkligen störde mig på under elmia.. haha
Got2b_makkan wrote:Doktorn wrote:Got2b_makkan wrote:[quote="St3v3"]Varför är det alltid dom som jobbar som svetsare som är drygast och klagar på andras byggen...och sen kan deras egna elsystem, lack eller annat likna skit men det är tydligen inte lika viktigt?
tror inte du fattar min poäng jag tycker att det är coolt om folk bygger sina bilar själva men som nu i detta fallet så tycker jag att man kan se till att svetsarna man visar upp håller en bra standard och ser bra ut vet inte om det var nån som såg driftting bilen som hade maggat rostfria rör till sitt luftfilter såg ut som en bergodalbana med både kullar och kurvor
tog tuvär ingen bild
Det är väl inte smartare att kritisera de som ställer ut bilar med risiga svetsar genom att göra inlägg om det på internet utan att kunna stava?
om du tycker det är jobbigt att läsa vad jag skriver så läs det inte. ps orkar inte skriva att jag har dyslexi i alla mina inlägg, In you'r face !! ;D[/quote]
Om du nu har dyslexi å inte bara skriver det för att skylla på dålig stavning kan man lägga det som en signatur i profilinställningarna så slipper du skriva det varje gång.
Jävlar va snurrigt jag skrev nu
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
Det går även att lägga till stavningskontroll.
-
Bolle wrote:Det går även att lägga till stavningskontroll.
Jag är lat orkar inte rätta allt jag skriver, folk förstår ju vad jag skriver i alla fall
Ända gången det har gått för fort på vägen, är när du känner doften från diket.
- Lindebrink
Pitbull wrote:chribbe wrote:Pitbull wrote:Det fanns en blå E30, Svetsen till dumpen! Fy fan va de såg ut. Jag hade inte visat upp de!!!
Å den bmw finns här på forumet! Punkt!
han har det röret bara för att jävlas för att alla stör sig på det.
Röret? Nu snackar ja svetsen! Den lär ju inte ens vara tät. En svart sopsäck lär ju göra su
sen vid nästa huvöppning runt dumpen!
Sjukt snygg E30 att titta på. Helt rätt min smak.. 10/10 möjliga.. Där ska han ha en klapp på axlen!
Mvh
Hahahahaha jag döööör,kul att du stör dig på det där,mission accomplished!:) den där svetsen är svetsad i ren panik med en halvgammal mig svets och alutråd av någon som inte kan svetsa alu dagen innan mappning pga att killen som svetsade det först (licenssvetsare btw) lämnade tillbaka skiten fullt med små hål.får höra av mina vänner jämt om hur jävligt det ser ut men jag gillar historien bakom det hela och att det retar folk så därför blir det kvar!
För övrigt klarade den 2.2 bar och att vinna pris på mässan men de är väl dumma i huvet där också;)
Johan Lindebrink
M3E30 Turbo -87 *782 whp 840 wnm* http://www.garaget.org/?car=161239" onclick="window.open(this.href);return false;
M3E30 Turbo -87 *782 whp 840 wnm* http://www.garaget.org/?car=161239" onclick="window.open(this.href);return false;
Det är dock lätt att uppfattas som lite lätt efter om man stavar som om man gick i 3:e klass, speciellt om man ska göra dryga inlägg om detaljarbete på utställningsbilar.
Man måste lägga på minnet att över internet kommunicerar vi i text och det enda sättet man kan göra intryck på är hur man skriver och stavar.
Det är så enkelt och småaktigt att peka och gnälla och vara mästrande i sitt fack. Speciellt amatörmässigt är det väl att t.o.m. starta en tråd bara för att peka ut att alla svetsar som krattor bara för att slå sig själv på bröstet, för med största sannolikhet så är väl killen som blixtrat ihop rören inte svetsare till proffesionen, som du. Du ska kunna svetsa, annars kan du ju inte ditt jobb. Sätter man dig till att styra en process i ett pappersbruk är du antagligen inget vidare på det och då kan resten i kontrollrummet peka och skratta åt dig och vilka nybörjarmisstag du gör.
Det krävs mycket engagemang för att få ihop en bil, och få den utställd på den största mässan i sverige i ämnet. Ska allt vara på pricken och superproffsigt utfört kanske det aldrig blir färdigt istället, det är oehört många projekt som blir halvfärdiga och stannar av på grund av att en för hög nivå läggs. Jag kan själv tycka att jag kan leva med att nån har flugskitat ihop tryckrören. Bättre det än att det blir stående för att man inte har en Tig och alla licenser som finns.
Man måste lägga på minnet att över internet kommunicerar vi i text och det enda sättet man kan göra intryck på är hur man skriver och stavar.
Det är så enkelt och småaktigt att peka och gnälla och vara mästrande i sitt fack. Speciellt amatörmässigt är det väl att t.o.m. starta en tråd bara för att peka ut att alla svetsar som krattor bara för att slå sig själv på bröstet, för med största sannolikhet så är väl killen som blixtrat ihop rören inte svetsare till proffesionen, som du. Du ska kunna svetsa, annars kan du ju inte ditt jobb. Sätter man dig till att styra en process i ett pappersbruk är du antagligen inget vidare på det och då kan resten i kontrollrummet peka och skratta åt dig och vilka nybörjarmisstag du gör.
Det krävs mycket engagemang för att få ihop en bil, och få den utställd på den största mässan i sverige i ämnet. Ska allt vara på pricken och superproffsigt utfört kanske det aldrig blir färdigt istället, det är oehört många projekt som blir halvfärdiga och stannar av på grund av att en för hög nivå läggs. Jag kan själv tycka att jag kan leva med att nån har flugskitat ihop tryckrören. Bättre det än att det blir stående för att man inte har en Tig och alla licenser som finns.
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
Frågor på det?
Bra skrivet Doktorn.
Bra skrivet Doktorn.
"Happiness is a Hot VW"