nått som jag värkligen störde mig på under elmia.. haha
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: nått som jag värkligen störde mig på under elmia.. haha
Det fanns en blå E30, Svetsen till dumpen! Fy fan va de såg ut. Jag hade inte visat upp de!!!
Å den bmw finns här på forumet! Punkt!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Det som stör mig mest är att värkligen stavas verkligen!!! Sen om man ska prata Elmía så fattar jag inte varför vissa ställer ut!
Kunde lika gärna varit en bilskrot i vissa fall!
Kunde lika gärna varit en bilskrot i vissa fall!
Last edited by Henrik on 08 Apr 2012, 18:41, edited 1 time in total.
En öl förkortar livet med 2 minuter
En cigarett förkortar livet med 4 minuter
En arbetsdag förkortar livet med 8 timmar...
En cigarett förkortar livet med 4 minuter
En arbetsdag förkortar livet med 8 timmar...
Pitbull wrote:Det fanns en blå E30, Svetsen till dumpen! Fy fan va de såg ut. Jag hade inte visat upp de!!!
du är OT nu, vi snackar transvestiter nu
/Henrik
för nåt år sen hade ju Q en riktig fining
samma människa som f.ö var med i svenskars hemliga liv på tv3 där man fick se när hon å hennes pojkvän spelade in p-rullar
http://cheetah.nudefront.com/blog/2193/ny-porr
samma människa som f.ö var med i svenskars hemliga liv på tv3 där man fick se när hon å hennes pojkvän spelade in p-rullar
Last edited by Magnaten on 08 Apr 2012, 18:59, edited 1 time in total.
support your local Riga dirt-hogs MC
passat TDI 2008
Audi A6 2009
passat TDI 2008
Audi A6 2009
dvs väl sparade pengar för oss som stannade hemma då
0730565159
Det som stör mig är att bilar som den här inte ställde ut:
Jag menar, här har vi ju en bilbyggare av rang, en kille med smak och så får denna vackra skapelse stå på parkeringen och skämmas i regnet?
Jag menar, här har vi ju en bilbyggare av rang, en kille med smak och så får denna vackra skapelse stå på parkeringen och skämmas i regnet?
Magnaten wrote:för nåt år sen hade ju Q en riktig fining
ha!, jag, doktorn och övriga sällskap knallade förbi när de målade henne i Q´s monter. Det jag tyckte va mest roligt va hur tjackstinn Q va.
Något för den stilla avsomnade siten www.boogerweld.com då..
Är väl en hel del stress innan en del byggen är på plats..
Andra skiter väl i hur det ser ut?
Är väl en hel del stress innan en del byggen är på plats..
Andra skiter väl i hur det ser ut?
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
- Jonathan Danell
- 0702755150
Pitbull wrote:Det fanns en blå E30, Svetsen till dumpen! Fy fan va de såg ut. Jag hade inte visat upp de!!!
han har det röret bara för att jävlas för att alla stör sig på det.
Inventor of ANAL GAPING.
BMW 525 24v Turbo 588hk 722nm
Fiat Uno Turbo 452hk 550nm
Vippeknallare 2,7:a 550hk
Nissan 200 460hk
Mattias Jönsson 076-8415826 PSI Motor.
Nissan 200 460hk
-
pelko wrote:Vad jobbar du med? Är du en jävel på svetsa?
jag jobbar som svetsare. svetsar svart rostfritt och aluminium Kanske därför jag stör mig på alla bilar som var "tatar svetsade" haha ;D
ja jag skulle nog anse mig som en rätt duktig svetsare då jag har licens på dessa svets material och de vanligaste svets metoderna
(ingen adecco svetsare) alltså inte gått nå snabb kurser lr sånt fjanteri
Ända gången det har gått för fort på vägen, är när du känner doften från diket.
Got2b_makkan wrote:pelko wrote:Vad jobbar du med? Är du en jävel på svetsa?
jag jobbar som svetsare. svetsar svart rostfritt och aluminium Kanske därför jag stör mig på alla bilar som var "tatar svetsade" haha ;D
Svetsar kalsingarna av dig 7 dagar i veckan med min Biltema flusstrådare från 1993
Inventor of ANAL GAPING.
Nissan 200 460hk
Nissan 200 460hk
Varför är det alltid dom som jobbar som svetsare som är drygast och klagar på andras byggen...och sen kan deras egna elsystem, lack eller annat likna skit men det är tydligen inte lika viktigt?
V8
-
St3v3 wrote:Varför är det alltid dom som jobbar som svetsare som är drygast och klagar på andras byggen...och sen kan deras egna elsystem, lack eller annat likna skit men det är tydligen inte lika viktigt?
tror inte du fattar min poäng jag tycker att det är coolt om folk bygger sina bilar själva men som nu i detta fallet så tycker jag att man kan se till att svetsarna man visar upp håller en bra standard och ser bra ut vet inte om det var nån som såg driftting bilen som hade maggat rostfria rör till sitt luftfilter såg ut som en bergodalbana med både kullar och kurvor
tog tuvär ingen bild
Ända gången det har gått för fort på vägen, är när du känner doften från diket.
Got2b_makkan wrote:St3v3 wrote:Varför är det alltid dom som jobbar som svetsare som är drygast och klagar på andras byggen...och sen kan deras egna elsystem, lack eller annat likna skit men det är tydligen inte lika viktigt?
tror inte du fattar min poäng jag tycker att det är coolt om folk bygger sina bilar själva men som nu i detta fallet så tycker jag att man kan se till att svetsarna man visar upp håller en bra standard och ser bra ut vet inte om det var nån som såg driftting bilen som hade maggat rostfria rör till sitt luftfilter såg ut som en bergodalbana med både kullar och kurvor
tog tuvär ingen bild
Det är väl inte smartare att kritisera de som ställer ut bilar med risiga svetsar genom att göra inlägg om det på internet utan att kunna stava?
Henrik Braun
0708438759
E28 1026whp S38 turboräser
118D -06 tantfikusfrisörbrukis
0708438759
- Christian.N
Men det är väl inte så konstigt om man önskar en väldigt hög standard bland bilarna när det är landets största bilmässa?
Kolla tex SEMA show i staterna, av vad jag har sett (på nätet) så får du bara ställa ut bilen om allt är top notch! Vill man se alla andra bilar så är det bara åka till en vanlig lördagsträff där många av bilarna hör hemma...
Kolla tex SEMA show i staterna, av vad jag har sett (på nätet) så får du bara ställa ut bilen om allt är top notch! Vill man se alla andra bilar så är det bara åka till en vanlig lördagsträff där många av bilarna hör hemma...
Enköping, 073-3104393
Christian.N wrote:Men det är väl inte så konstigt om man önskar en väldigt hög standard bland bilarna när det är landets största bilmässa?
Jo såklart, men det är väl det utbudet vi har här helt enkelt. Massor av bilarna är sjukt fina och lite varierande nivå är ju självklart när det i första hand rör sig om en mässa för hobbybilar.
SEMA är väl en lite annan nivå och riktar väl sig mer till de mest extrema i världen i princip? Skulle man lägga ribban i den höjden hade det nog ekat rätt bra på Elmia..
Henrik Braun
0708438759
0708438759