Jonis wrote:Skojigt "extra projekt" du skaffat Fort verkar de gå med när du grejar
Nu när asfalten börjar dyka upp här och där så kände jag att jag måste slänga ihop något att leka med så inte turboabstinensen blir för svår att tas med.
Beaver6 wrote:Beställde häromdagen 1/8" npt muttrar med plugg till grenröret. Men med min vanliga tur så såg jag att det var fel gänga på ena muttern när dom anlände :/
Beaver6 wrote:Beställde häromdagen 1/8" npt muttrar med plugg till grenröret. Men med min vanliga tur så såg jag att det var fel gänga på ena muttern när dom anlände :/
var köpte du dom?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Inte från företaget som äger hemsidan men det löser sig helt garanterat då det givetvis var ett misstag (Feltillverkning från deras leverantör) Mvh
Zwofurti wrote:Ser ju bra ut din gamla kamelryttare.. om jag visste att du var vaken såhär länge hade jag ju svängt förbi
Haha jag sover sällan ca 03:30 var jag i bädden 05:00 slog man på vattenkokaren till kaffet för att sedan åka på jobbet Förresten är det bara att prova ringa när som helst, jag släcker alltid luren när jag väl sover så barnen inte blir väckta
Har varit på vift med familjen lördag söndag så då blir det inte mycket gjort i garaget men jag lyckades i alla fall fylla på med lite prylar som saknades till hajbygget
( obs! hatar blå siliconslang men det får duga då den inte kommer att synas )
Känns som att alla smågrejer tar lång tid när man inte har så många timmar per dag att greja på , i takt med att snön smälter bort mer och mer börjar jag känna att suget att få igång hajen blir värre och värre
Nu har jag planat flänsar och svetsat in egt och mottrycksuttag så nu är det i det stora hela bara färg kvar så borde jag kunna lämna grenrörstemat i alla fall.
Nu ska jag börja med att få i ordning i motorutrymmet så att jag får börja sätta dit saker och ting permanent. Börjar med att göra klart på avgassidan. Vad hade man gjort utan kartongmallar
cerveza wrote:Mycket trevligt att titta in i denna tråden Bra tempo!
Tackar Cerveza. Nu blir det dock pause i några dagar då jag klantade mig på jobbet så det vart nål och tråd och stelkrampsspruta efter nattskiftet i morse