Jag fick en röd korv när jag va 5år. Sen låg brödet vid sidan om. Och en kladd med senap och något de kallade ketchup. Men det va konstiga prickar i och genomskinligt. Jag åt den inte.
Så jag har hatat danmark i ca 25 år nu. Att de har mage att traumatisera barn på det viset..
Kul att du nämner det där med whiskey. För killen jag hade som extravikt på benböjen idag hade laddat med fyra glas royal lochnagar då svärfar till honom fyllde år.
Bullen! wrote:Jag fick en röd korv när jag va 5år. Sen låg brödet vid sidan om. Och en kladd med senap och något de kallade ketchup. Men det va konstiga prickar i och genomskinligt. Jag åt den inte.
Så jag har hatat danmark i ca 25 år nu. Att de har mage att traumatisera barn på det viset..
Kul att du nämner det där med whiskey. För killen jag hade som extravikt på benböjen idag hade laddat med fyra glas royal lochnagar då svärfar till honom fyllde år.
Dom är inte kloka i danmark. Det räcker att gå in i en affär där de säljer ost för att konstatera det.
Denna kan va för mycket för tunna stockholmare och feta skåningar. Så jag rekommenderar inte att "haters" klickar på länken nedan. Det kan ge ökad puls och stresshormoner som inte lägger sig på ett tag.
Bullen! wrote:Denna kan va för mycket för tunna stockholmare och feta skåningar. Så jag rekommenderar inte att "haters" klickar på länken nedan. Det kan ge ökad puls och stresshormoner som inte lägger sig på ett tag.
Det går verkligen inte. Polischef l-o stålner som utför dopingtester genom RF sitter i styrelsen och är flitig med tester. Hans dotter är ordförande i klubben.
Här är hans väska.
Last edited by Bullen! on 24 Mar 2012, 18:13, edited 1 time in total.