Lägger upp några bilder på en bekants m30 bygge, moroten sitter annars i en svart e9:a. Grenröret byggs just nu och det tar jag en del utav, annars är det hans egna ider och designer. Grymt blir det ialf och är mycket imponerande.
Ja grym puts har han, när han visade mig turbon första gången och jag kollade in i motorummet, sa jag till han hur f*n skaru få plats med den där stora turbon, är fortvarande imponerad att den fick plats.
Tjottirotti wrote:En arbetskamrat som portat den toppen på den bilen. Den är riktigt rå den där!
Vem är han?
Första toppen portade Tom på Tom´s Motor, andra portade Lasse i Bålsta, och den tredje som kördes sist med av Bosse själv.
Nu skulle toppen få höjda kanaler, svetsas o plastas..
Jimmy Klaavuniemi
Klaavu Engineering http://www.pro-mille.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Tjottirotti wrote:En arbetskamrat som portat den toppen på den bilen. Den är riktigt rå den där!
Vem är han?
Första toppen portade Tom på Tom´s Motor, andra portade Lasse i Bålsta, och den tredje som kördes sist med av Bosse själv.
Vilken lasse? är från bålsta och bott där större delen av mitt liv
Vem är han?
Vem är han?
Det va Tom jag jobbade med. Va några år sen nu så han har säkert hunnit byta en del toppar sen dess.