Anderss50 wrote:Nu är bilen klar för denna sommarn Hoppas de håller bättre Va ute o tog en liten runda innan idag och kopplingen är hur lätt körd som helst om man jämför mot min gamla 3 skiviga Allt funkar som de ska.
En liten bild på bilen
olaglit fiin denna!!
grymmtgrymmt, snitsig kardan också!!
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Haha ok tänkte inte på de Tack ivars känns bra o va klar så här tidigt!!
Den koppling jag har pallar 952nm men de går att beställa tryckplattor som pallar mer nm. Jag har inte testat kopplingen riktigt hårt än men de borde funka bra med min effekt. Många kör ju 765 tryckplatta med mer mos än mig o de verkar ju funka och dom är ju på 800nm.
Då va de slut kört för min del denna sommar Operation av rygg nästa vecka Plocka ut stag som man har inopererade efter en cross vurpa för många år sen. Fått infektion i ryggen pga stagen. När väl bilen verkar hålla så ska man själv paja Jävla skit!!!!!!
Jag vet inte hur lång tid de måste läka innan man får göra nåt. Har 6 kotor i ryggen som är stel opererade så stagen är ganska långa så de är en ganska stor grej att ta ut dom. Men hoppas verkligen att man kan köra lite till sen sommarn!
Anderss50 wrote:Jag vet inte hur lång tid de måste läka innan man får göra nåt. Har 6 kotor i ryggen som är stel opererade så stagen är ganska långa så de är en ganska stor grej att ta ut dom. Men hoppas verkligen att man kan köra lite till sen sommarn!
Mvh Anders
Jag kan köra åt dig istället så ligger du på soffan o knaprar smärtstillande
Nej inte ska du va försiktig då lär man sig inget! Full rulle är de som gäller Jag har funderat på att köpa mig en igen men vet hur de kommer bli. Kan inte hålla igen när man sitter på en för de är så jävla kul. Har åkt lite då o då efter olyckan men bättre att låta bli va ju nära att bli förlamad när jag bröt ryggen. De får bli bilar för min del men de är ju satans kul de med