Alla trådar tas bort?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Locked
envision

Alla trådar tas bort?

Post by envision »

Det kvittar vad jag försöker göra för "köpes" annons så tas den bort efter en kvart eller 2, jag bryter inte mot några regler? :shock:

Jag skrev någon i stil med "E34 turbogrenrör till m50b25" under köpes, vad är det för fel på det?
ricco

Re: Alla trådar tas bort?

Post by ricco »

m30turbo
envision

Post by envision »

Ifall man skriver "hemtillverkat" vilket är det jag söker, borde det väl gå?
Hool

Post by Hool »

Frågar du efter hembränt på systembolagets forum med? ;)
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
markus

Post by markus »

Det är ju just "hemmatillverkare" som A&A inte vill ska sitta och leta köpare. Står ju ganska klart och tydligt i reglerna.
Markus Jonsson

burken_jonsson@hotmail.com

Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
HenrikF

Post by HenrikF »

jag kan tillverka ett här hemma åt dig. Har iof inte tillgång till verktyg, men silvertejp och avloppsrör har jag.
Vill du ha ett riktigt grenrör tillverkat och inte vill handla av ppf så letar du som sagt på fel forum. PPF säljer grenrör, alltså vill dom inte att nån ska smida ihop ett till dig och sälja det på deras forum, kvittar vilket namn man använder på det, verkstadsgrenrör, kinagrenrör, hemmatillverkat osv. Trådar som dessa äventyrar hela köp och sälj, så ta bort din annons och lev efter reglerna du accepterat när du reggade ditt konto.
/Henrik
Brox

Post by Brox »

Vilken hel dum tråd detta va...

Gå in på polisen.se och leta efter knark istället...
Kristian Brozinic

________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
Dajb

Post by Dajb »

Ibland tappar man fan tron på människan...
Bmw e30 M5 Turbo
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
Hansa

Post by Hansa »

Herregud säger jag bara! Att vissa ska ha så svårt att fatta reglerna, och sen göra gnälltrådar om varför annonserna försvinner! Haha!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
envision

Post by envision »

Hur kan det vara så jävla dumt och idiotiskt ifall man söker något som inte ens marknadsförs på denna sidan? Grenröret dom säljer går ju inte ens använda för toppmontering av turbo på en e34?

Och sen var det ingen jävla gnälltråd från början heller, sen ifall ni tycker det hjälper att kalla mig idiot så är det ju upp till er. :?:

Förstår om ppf inte vill ha folk som snor kunder eller annat, men jag sökte enbart ett grenrör som jag kunde använda, inte någon försäljare eller annat här.
nicke.t

Post by nicke.t »

annonsen tas bort alltså är den fel. de är ppf s sida å deras regler gäller.
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
Evinrude

Post by Evinrude »

PPF kan ordna grenrör till alla bmws motorer i alla karosser om man tillhandahåller en jigg. Jag har själv ett custom grenrör och det var inga som helst problem.
Poängen är att att köp- och säljesavdelningen har stängts tidigare pga att folk har otillåtna annonser. Glöm inte att det här är ppfs EGNA forum som fungerar även till stor del som en del av deras utmärkta support. Och reglerna är så pass solklara som dom egentligen kan bli, alla köpesannonser för alla saker ppf säljer i webshoppen och liknande produkter de kan ordna på begäran är förbjudna, punkt. How f**king hard can it be?
Jonas Sanderyd

BMW 525ix Turken 351WHP@1,1bar
BMW M5 732WHP@1,4bar
073-8363672
Hool

Post by Hool »

Om du kikar ofta kan du hitta begagnade PPF grenrör till salu vilka även får annonseras enligt reglerna..

Man måste vara snabb dock..

Mer än en affär på PPF Säljes har klarats av inom minuter :D
- Growl! - http://www.specialsvarv.se" onclick="window.open(this.href);return false; -
- Jonathan Danell
- 0702755150
Pimplaren

Post by Pimplaren »

Låser denna tråd.
MVH Oliver Turbo Turtle

Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Locked