För det känns som varför skulle bw ens försöka spara pengar på något som lagret, då det uppenbarligen går att få dom med 360 graders lager. Känns som att det då är upp till slutanvändaren att avgöra vad man vill ha. Men ett 270 graders glidlager är inte heller att underskatta, det är ju redan bevisat på lastbilsidan.
Förutom hela EFR serien som är riktgt ball så verkar även den nya 76mm tubon ball, flödar till över 5 bars tryck om så behövs.
Bäckis: Tur att dom byter bort gnarret prylarna, dom som verkar ordna mest dålig reklam för dom just nu. Dom lät ju inte allt för stolta på PRI mässan då folk frågade om bultarna som satt i avgashuset

Sandén förlåt att det spåra lite i din tråd ang. turbos, men jag vart lite nyfiken vart bw skitsnacket bottnar i. Supran lär bli grym, sköna maskiner helt klart, synd på chassiet bara, en E30i hade varit ballare

Mvh