Hool wrote:Hampusjacobsson wrote:blev kanske o pappa idag inte säkert om de va min men lite läskigt är de ändå:-) söt unge blev de iallafall:-)
Buckle up for safety ffs
köra med kondom är ju som att äta godis med pappret på
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Hool wrote:Hampusjacobsson wrote:blev kanske o pappa idag inte säkert om de va min men lite läskigt är de ändå:-) söt unge blev de iallafall:-)
Buckle up for safety ffs
Hampusjacobsson wrote:Hool wrote:Hampusjacobsson wrote:blev kanske o pappa idag inte säkert om de va min men lite läskigt är de ändå:-) söt unge blev de iallafall:-)
Buckle up for safety ffs
köra med kondom är ju som att äta godis med pappret på
Hampusjacobsson wrote:precis kollat på mitt nya garage en gammal bilverkstad med lyft trevers i taket så du kan lyfta motor, svets ,kompressor ,blestringsskåp, massa verktyg osv rätt gammalt och skitigt men grejjerna är hyffsat moderna och de går väll in 3 bilar och hyran då? " betalar du strömmen och vad du använder så är jag nöjjd " tänkte nog ge han en 1000kr i månaden iallafall det borde ju täcka strömmen tycker man + lite till kommer bilder imorgon när jag kört dit en bil
Hampusjacobsson wrote:blev lite sen med bild har jobbat mycke o när jag e ledig är jag ofta på sjukhuset dom kommer tyvärr få vara kvar där några veckor till eftersoom han är rätt tidigt född beräknad till 17 februari men kom 2 januari men han vägde ändå 2275 g vilket inte är såååå lite och var 48cm lång
har bättre bilder men där ser man bröst osv och de får jag nog inte lägga upp på nätet efftersom mamman är minderårig ;P
tycker denna bilden var söt iallafall tycker han påminner om yoda ?:)
Härligt!
En bekant till mig sköt ut sin unge nu i förra veckan 4kg och 52cm lång kille
Men här på forumet så kan du lägga ut lite bilder o sudda för ansiket bara
och en bild till jonis som är mer kåt på mitt garage
stökigt som fan men sängen och cp mopederna ska vara borta nu säger han ( inte kollat själv ) lyften är in till vänster och man måste backa in på den och de är väll lite trix men de går väll annars finns alla verktyg man behöver där
Uploaded with ImageShack.us
brasnytihajjen wrote:Bakar, bild på en indigrediens , kommentera inte.
pampers_38 wrote:Härligt!
En bekant till mig sköt ut sin unge nu i förra veckan 4kg och 52cm lång kille
Men här på forumet så kan du lägga ut lite bilder o sudda för ansiket bara