efter lite närmre efterforskning så ska inte vara en corvette låda, utan en camaro låda
och enligt säkra källor så ska inte viper lådan ha någon skillnad jämfört med dessa, utan det är exakt samma innehåll, bara en längre och aningen grövre axel, annars identiska invändigt
dom här specs siffrorna som då denna ska vara specad till 450 lbs eller vad dom nu mäter, och vipern till 550, men det ska bara vara hittepå det med
låter ju förbannat trevligt då viperlådorna oftast är dyrare och passar inte bolt on med mitt fina svep hehe
okej, ja det jag fick som svar när jag frågade var: The ratings on the trans are not a true rating, That unit will handle the same as a viper as the internal parts are the same as a viper
Dajb wrote:efter lite närmre efterforskning så ska inte vara en corvette låda, utan en camaro låda
och enligt säkra källor så ska inte viper lådan ha någon skillnad jämfört med dessa, utan det är exakt samma innehåll, bara en längre och aningen grövre axel, annars identiska invändigt
dom här specs siffrorna som då denna ska vara specad till 450 lbs eller vad dom nu mäter, och vipern till 550, men det ska bara vara hittepå det med
låter ju förbannat trevligt då viperlådorna oftast är dyrare och passar inte bolt on med mitt fina svep hehe
Mvh
Fan va smutt om det är en camaro låda du har fått tag på:) då passar Bosse swepet direkt!:)viper lådan är något längre än camaron! Min är specad till 440lbs och är en camaro låda:)
Dajb wrote:efter lite närmre efterforskning så ska inte vara en corvette låda, utan en camaro låda
och enligt säkra källor så ska inte viper lådan ha någon skillnad jämfört med dessa, utan det är exakt samma innehåll, bara en längre och aningen grövre axel, annars identiska invändigt
dom här specs siffrorna som då denna ska vara specad till 450 lbs eller vad dom nu mäter, och vipern till 550, men det ska bara vara hittepå det med
låter ju förbannat trevligt då viperlådorna oftast är dyrare och passar inte bolt on med mitt fina svep hehe
Mvh
Fan va smutt om det är en camaro låda du har fått tag på:) då passar Bosse swepet direkt!:)viper lådan är något längre än camaron! Min är specad till 440lbs och är en camaro låda:)
Exakt, det var dom du rekomenderade i usa som sa det om lådan, thegearbox.org
ja ska montera av orginal kåpan i veckan och testa med bosses så man får se att det passar
okej, denna ska vara specad till 450lbs, men vi märker i sommar förhoppningsvis om det håller haha
Att köpa Arrowstakar är ju definitivt inte kostnadseffektivt, de är dyra. Vi har kört massor av effekt med våra som kostar 1/3 och det är inga bekymmer.
Ang kolvar så är CP klart finast, det är därför vi valt dem.
Bäckis wrote:Att köpa Arrowstakar är ju definitivt inte kostnadseffektivt, de är dyra. Vi har kört massor av effekt med våra som kostar 1/3 och det är inga bekymmer.
Ang kolvar så är CP klart finast, det är därför vi valt dem.
okej, det kanske inte skiljer tillräckligt mycket för att det ska vara värt det?
jag får ge ungefär samma pris för arrow stakar som det kostar att köpa verdi av er, och vad väljer man då med handen på hjärtat? verdi eller arrow?
jag har själv inte riktigt någon koll på vad som är vettigast
okej, ja cp kolvar lutar det åt, är bara en tusenlapp dyrar ungefär än Je, men har aldrig heller hört något dåligt direkt om Je så det är lite därför dom är med i matchen
Jag hade Arrow i min gamla maskin. Hade med handen på hjärtat köpt Verdi, mycket finare modell än Arrow som mer liknade Kina stakarna. Verdi är smäckrare och finare samt ett genuint hantverk från ett av Sveriges mest renommerade namn inom motorsport världen över!