HenrikF wrote:Helvete vad du måste polerat för att få den så blå;) Är det vinyl eller omlackad?
Årets förmodade vinterbil, traditionerna trogen, är en m5, touring denna gång. Dikenas konung:
Är den ledsen på något sätt? Något du kommer spara på eller kommer den säljas i delar när den varit i diket nog många ggr? Hojta till isf.
Ledsen? Är du blind påg Den är riktigt dålig, men ska skrotas efter vintern. Säg vad du behöver så kollar jag skick på det. Enda som är bra är diff, låda och motor. Resten är sådär..
HenrikF wrote:Helvete vad du måste polerat för att få den så blå;) Är det vinyl eller omlackad?
Årets förmodade vinterbil, traditionerna trogen, är en m5, touring denna gång. Dikenas konung:
Är den ledsen på något sätt? Något du kommer spara på eller kommer den säljas i delar när den varit i diket nog många ggr? Hojta till isf.
Ledsen? Är du blind påg Den är riktigt dålig, men ska skrotas efter vintern. Säg vad du behöver så kollar jag skick på det. Enda som är bra är diff, låda och motor. Resten är sådär..
Vad är det för färg på inredningen? Mittkonsoll i läder?
Jag håller på att turbokonvertera en 320 e30 kombi.. Jag skrotade min m20 2,8 i höst så jag tog sprut(nira) och soppa från den Plus lite skit jag hade låg! Den är nästan klar nu bara lite el kvar!
Är det någon som vet hur mycket en oöpnad m20b20 håller för?? Den har gått 38000mil!!!
Det är typ mitt 7e bygge till mig själv o typ 15bilar på beställning så frågan var inte filosoisk... Men nu handlar det om att åka is och skog för typ inga pengar tills racebilen är igång till våren. Ja har aldrig prövat att överladda en 2liters motor förut. Jag hade en m20b25 för två vintrar sen som jag åkte ett kg på oöppnad det funkade fint på e85! Håller b20 lika bra? Eller ännu bättre?