hei. legger ut mitt prosjekt her, for ikke å skrive alt legger jeg en link til bimmerforumets prosjektside.
http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29632
har planer om å kjøpe:
-høydejusterbare senkesett,
-camber/caster justeringssett.
-brock b1, 10x17+8.5x17
noen som har dette?
E30 wide body, 3.5l spesiell, brembo++
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
-
riktig det var min da å, du husker meg sikkert, kjøpte div turbo av deg. en liten en fra millitæret:)
har hatt 2.5t og 3.2t, blir biturbo neste vinter.
begynner å bli ganske seriøs bilen din å.
du har ikke tilfeldigvis ett deksel som skal ligge over ledningsnettet til dysene over fuelrailen til en 3.5l, mangler dette.
har hatt 2.5t og 3.2t, blir biturbo neste vinter.
begynner å bli ganske seriøs bilen din å.
du har ikke tilfeldigvis ett deksel som skal ligge over ledningsnettet til dysene over fuelrailen til en 3.5l, mangler dette.
-
3.5literen har stått i før, har egentlig alt som passer.
bruker en getrag 265m delbart clutchhus på motoren. drar ganske bra. håper på godkjennelse nå. får du tak i stempler og råder til en god pris?
blir turbo neste vinter på meg. ta en titt på www.praerien-racing.com andres prosjekter og robert, der ser du noe av mitt forrige projekt.
bruker en getrag 265m delbart clutchhus på motoren. drar ganske bra. håper på godkjennelse nå. får du tak i stempler og råder til en god pris?
blir turbo neste vinter på meg. ta en titt på www.praerien-racing.com andres prosjekter og robert, der ser du noe av mitt forrige projekt.
-
-
-