stiiiv_ wrote:Skärpning nu ska du åka fort dit med en automat ska du böga runt och sladda och harva 9:01 så åk manuel!
Kan inte ha bilen till fjorton ända mål!
Jag röstar för automat
haha bra idé hur fan skapar man en omröstning
Ja här blir det ingen omröstning bara baka dit en automat nu!! Annars får jag köpa bilen av dig och smaska på en automat!!haha
Jag är ju hak i häl på dig med min äckliga m20 dit med en automat nu!!
och MH 8,5/26 däck som är 3 år gamla, Jag röstar för automat också, och eftersom jag, stiiiv, jimpa, ärtan, bäckis har tala så blir det nu Automat, Grattis ivars nu blire automat
det enda jag velat ha sedan 2009 är en schysst repa på 402 klistrat.. Vilket jag tror jag vet ungefär hur jag ska gå tillväga med nu.. Men det trodde jag inför den här säsongen också.. hehe..
2009: 9.18 / 260km/h <- skräp däck
2010: 9.06 / 265km/h <- bogg (765 koppling som inte tålde ladd i starten)
2011: 9.00 / 259km/h <- cp växellåda + för snabb första växel (120km/h med stum koppling)
Med automat går man visserligen in med helt andra uppsatta mål än att klämma till en 8:a, då blir det ju en 7a som ska jagas.
knotan wrote:supralådorna verkar ju inte direkt oförstörbara heller, kolla björckan som byter lådor x antal ggr per säsong tex
nu byter han iof inte låda, men det är klart om en synkring blir dålig så byter han den, och med tanke på hur mkt han faktiskt använder bilen o på sättet han gör det så är det kanske inte så konstigt att man får byta nån sync då o då. Han har såvitt jag vet aldrig kört sönder ett drev...
Som om det nu betydde nått men jag tycker fan du borde köra vidare på manuell OM du nu har viljan/planer på att forsätta dampa runt på gatebil/vsc osv?
Men då går ju grejjen med att bygga den röde bort lite kan man tycka? Pointless med två "likadana" bilar fast den ena är snabbare...
Auto är ju fortåkar grejjor inge snack om saken men då är det ju också slut med buset (förutom rakt fram då).
Sen ang. supra lådorna. Björk har ju ett par hundra häst till på en Betydligt tyngre bil så hans låda lever nog garanterat farligare än den skulle göra på e30'in.
Det där var en liberty-låda, coolaste man kan ha tycker jag. Den funkar ej för gata då man ej kan växla ner tyvärr, men den skulle sitta fint i vita faran tror jag.
Blown M5 wrote:Det där var en liberty-låda, coolaste man kan ha tycker jag. Den funkar ej för gata då man ej kan växla ner tyvärr, men den skulle sitta fint i vita faran tror jag.
Vad menar du med att man inte kan växla ner?
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005