Om du menar själva brädan så vet jag inte riktigt va ja ska göra med den än...va bara tvungen o fixa ovanför handskfacket efter att nån försökt bryta sej in där.
Ticco wrote:
MrQuickzilver wrote:Behöver man göra något med detta svänghjulet innan jag monterar tillbaka det?
Om du menar själva brädan så vet jag inte riktigt va ja ska göra med den än...va bara tvungen o fixa ovanför handskfacket efter att nån försökt bryta sej in där.
Flocka de kanske ? Snygg & bra.. Att lacka de e lite väl, i en race bil
"My Other Ride Is Your Mother" [Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Konstigt egentligen när den helt uppenbart e trasig...men ja skiter i vilket...ska bara tvätta den "nya" sen skickar jag iväg den! ...med en MASSA "hanteras varsamt" lappar!
MrQuickzilver wrote:Konstigt egentligen när den helt uppenbart e trasig...men ja skiter i vilket...ska bara tvätta den "nya" sen skickar jag iväg den! ...med en MASSA "hanteras varsamt" lappar!
Läste just vad som hänt, tråkit.
Ska skicka min topp ~ veckan ungefär, blir väll att mata paketet med sådana lappar
Jag tror att de säger att de finns inget gods man ska vara försiktig med.... Det är upp till den som skickar att de är ordenligt packeterat. De sa de till mig när jag skickade...
Jag lindade då in min topp i ett gammalt täcke innan jag lag den i en kartong....
Har fixat lite med bakvagnen så nu behövar man inte skämmas för den heller. Har även börjat att kapa upp hål för sidepipe innan underredet ska lackas klart.
Då har man kommit en bit påväg me grenröret. Rena drömmen o bygga d nu när man har en bra svets...mitt förra såg ut som7 svåra år men det lär ni aldrig får se!
Hängde även dit fronten o huven för o se hur d va den såg ut...va ett bra tag sen man såg d!