Var ute ikväll med bilen och körde lite race här i stan. Bilen är inte alls snabb rakt fram med kassa gatdäck, bara spinner vilket inte är så konstigt. Däremot gillar både jag och publiken när man showar så det blev några lagom elaka rökare, körde 1-4 växel med en massiv rökridå bakom på 300m så det var la fränt för en gammal 740
Bilen fungerar otroligt bra, sladdat rejält ett par gånger efter racet med full bil och det håller ihop. Grymt imponerad av att det inte är några fel, tyder på att det är vettigt ihopskruvat.
Håller på och filmar lite, får se när det blir klart
Pelko - Volvo 16v turbo. TILL SALU!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Pelko - Volvo 16v Törbo.
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
Re: Pelko - Volvo 16v Törbo.
Till salu om någon är intresserad.
Fullt körbar och inga konstigheter, riktigt underhållande bil.
Finns isdäck m.m. som medföljer. Priset är 65-70k beroende på om isdäck ska medfölja.
Är ni intresserade så svarar jag enbart på frågor via telefon, 0735-367057
Fullt körbar och inga konstigheter, riktigt underhållande bil.
Finns isdäck m.m. som medföljer. Priset är 65-70k beroende på om isdäck ska medfölja.
Är ni intresserade så svarar jag enbart på frågor via telefon, 0735-367057
Re: Pelko - Volvo 16v turbo. TILL SALU!
förvånande!
jävligt fin bil förövrigt!
jävligt fin bil förövrigt!
man kan ju verkligen hoppas att du går plus på dina bil affäret me tanke på att du säljer dom lika fort som du köper dom=)...
Annars hade jag aldrig gjort som jag gör, dum är jag men inte så dumBRUZZE wrote:man kan ju verkligen hoppas att du går plus på dina bil affäret me tanke på att du säljer dom lika fort som du köper dom=)...