Hur tusan lägger man in bilder?????
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Visst ser den fin ut på bilderna!robber wrote:helgerånKlart den ska ha en m106 dock va den så fin! Om den är så fin som på bilderna så tycker jag personligen fast jag inte är någe jätte fan av gamla bilar att du ska behålla denna i detta skick.
Min åsikt får dig nog inte att ändra på dig så lycka till får man väl säga istället?
M635 forever wrote:Visst ser den fin ut på bilderna!robber wrote:helgerånKlart den ska ha en m106 dock va den så fin! Om den är så fin som på bilderna så tycker jag personligen fast jag inte är någe jätte fan av gamla bilar att du ska behålla denna i detta skick.
Min åsikt får dig nog inte att ändra på dig så lycka till får man väl säga istället?
Men tyvärr är den inte lika fin i verkligheten![]()
Den ska gå igenom en helrenovering efter nästa sommar, dock under vintern ska jag ta hand om en del rost i dörrar och sparklådor.
Antingen ska bilen bli en gatreggad banbil alt helt original med M106 och skinninredn i stället för blå plysch som den nu har!
Tycker du!?ossie wrote:snälla kan du inte behålla den där färgen?
Så här:Henka. wrote:Tycker också att den passar rätt bra i den färgen. Saffransgul kanske blir lite för "skrikig" färg. Men de e ju min åsikt...![]()
Hur ser det där bodykittet/breddningskittet ut, som du tänkte inhandla?