kasst med uppdates här!
nya hjulen monterade med r888 däck och hjulinställlning klart! blev -2.0 camber fram samt lite toe ut ,bak visade -1.0
,fläskat på lite mera tändning på toppen nu å jisses vad d gjorde gott
vart på bilprovningen och vägt och testat bromsarna också ,vågen visade 980kg med 20liter soppa i tanken
broms testet visade 0%diff både fram och bak
just nu håller jag på att flytta in i ett nytt garage ,målat å donat lite
grattar mig själv då det damp ner ett brev på posten idag med svaret "godkänd"
har nämligen gått en svets kurs i 9månader med inriktning tig, la svetsarprövning i H-LO45 läge ,rostfritt 50mm rör ,så nu får man svetsa rör från 25mm å uppåt med gods 2-4mm
inställd på att det va knuten igen ,så det blev överraskning idag kändes fasen som lite julafton ett tag där (hmm d glappar på fel ställe ,vad kan det vara)
,nu får d bli svikt stål på den högra också
måste kännas skönt att få lite pos. feedback efter allt slit.
Fråga, är det du som äger rätten till bilderna, med tanke på att det är samma bilder i flera tidningar?
Fick du skicka bilderna till en del av tidningarna?
Vilka kom och hade en fotosession + intervju?
Undrar av ren nyfikenhet ..
måste kännas skönt att få lite pos. feedback efter allt slit.
Fråga, är det du som äger rätten till bilderna, med tanke på att det är samma bilder i flera tidningar?
Fick du skicka bilderna till en del av tidningarna?
Vilka kom och hade en fotosession + intervju?
Undrar av ren nyfikenhet ..
mvh
Tack! Jo det e riktigt skoj.
Det är Anders Odeholm som stått bakom kameran samt reportage material till tidningarna
,riktigt duktig och noggrann
erikjakan wrote:Ska du inte ha en lägre del där pickupen sitten, hur ser tråget ut original?
orginal ser ut så här och pickuppen är i mitten ,varför då bygga om ,jo för att min motor sitter inte som orginal dvs lutad bakåt , nu blir det helt plant i botten
och tanken är att få till bra och genomtänkta bafflar så man slipper dom farliga
oljetrycks bortfallen vid bankörning ,har hittat några ideer på nätet men hur bör man fixa detta så det blir så bra som möjligt e ju en annan femma