Dawe_A wrote:fint kört , men du satte aldrig 9an va ? Kul o pratas vid, synd att man inte fick åka 2 i bilen
Fritte: du ville ju inte ens plocka upp luren på emmaboda flygfält, såatee...
Bästa blev 10.76/223 km/h nytt personbästa med hjuulspinn hela vägen & smygställ över mållinjen F*ck det skulle fan varit klistrat på emmaboda tycker jag! Har inte kört på klistrat en enda gång iår..Hög 9a hade inte varit långt borta då Kom till träffen den 24/9 så kan du få åka en sväng Dawe
Last edited by m_ellisson on 10 Sep 2011, 15:11, edited 1 time in total.
Grattis till tiden , är iofs rätt långt ner till 9e men klart bilen ska gå en 9a.
Kom och köra Kjula nästa helg där kan man EJ klaga på greppet så där lär du åka en 9a, är körning både lör-sön tror jag test n tune eller så kör man 4-6 klassen.
Fernis1 wrote:Grattis till tiden , är iofs rätt långt ner till 9e men klart bilen ska gå en 9a.
Kom och köra Kjula nästa helg där kan man EJ klaga på greppet så där lär du åka en 9a, är körning både lör-sön tror jag test n tune eller så kör man 4-6 klassen.
Fernis1 wrote:Grattis till tiden , är iofs rätt långt ner till 9e men klart bilen ska gå en 9a.
Tack Fernis.. Jo en bit kvar är det men bra 60 fot & fäste resten av repan så borde det ju gå Hade varit jäkligt kul men mina däck är kassa nu så det får vänta tills nästa år, tyvärr! Vad för däck har du kört med? Nöjd?
Fernis1 wrote:Jag kör hoosier drag 9x26 tycker dom funkat skitbra. dom är väldigt stabila inte lika vingliga som mh däcken jag hade innan. bra grepp också
Ok..Ja de 8,5*26*15 MH jag har kört nu är jävligt vingliga Får nog bli nya MT tror jag allt