Det var väl istort sett här allt spåra ut, nu när man väl har lackat om bilen och fixat till hela underredet vill man ju inte sätta upp nått rostigt i mot det här,
så skytte trafiken till bmw började. Och jag kan säga det har blivit några vänder
Nu hade även M3 fronten med klarglas dimljus köpts in, även klarglass sidoblinker och baklampor.M3 sidospeglar och sidokjolar hade jag ju kvar från den krockade så det behövde ju bara lite färg.
Sidoruterna i bak skulle ju få nya lister så även de köptes in tror bara det va den långa listen som går från bakrutorna fram till A-stolpen som inte byttes ut.
Ny plast runt dörr handtag, plast klipps till elhissar, grejen med det här va ju att när jag frågade lackeraren om hur mycket jag behövde plocka ner förre lackering sa han, ju mer du tar ner ju bättre resultat blir det. Så jag plockade ju ur framdörrarna totalt med rutor elhissar, kablar, lås mm mm.vilket jag nu i efterhand vet va lite överarbetat. Likadant med baggage luckan, takluckan ,huv mm mm.
Jag vet inte hur mycket plast hållare och plast plugg det har blivit men försöker ju bytta ut allt som går.
Hade ju även en pullverlackad bakvagn från den gammal bilen som blivit liggandes pga att jag inte orkade ta tag i in köpet av alla hjullager bussningar mm
så den får ju komma till änvandning. Hm och där kom ju de man kan ju inte ha en pullverlackad bakvagn och en skitig fram vagn

Så det va bara att sätta igång
Ser ju inte så trevligt ut