Ja nu ska vi se här! LÄNGE sen jag uppdaterade här nu! Har hänt lite med bilen iaf!
Sammanfattar med en massa bilder!!
Kan väl börja med när vi va nere på gatebil Mantorp så blev jag tydligen med i engelska redline magazin som Nr1 av någon ting!!? Väntar på att kunna köpa tidningen så jag får se vad det var!! Suddig men det syns att min bil är med iaf!!
Sen har jag monterat lite skjutluckor och Nuka Duks så man får in lite luft i bil! Blir ju rätt varmt då!!
Fixat lite nya bromsar!! Brorsan hade 4kolvs brembo ok liggandes från BMW 750 som ja la vantarna på! de sitter ihop med m5 skivorna som jag redan hade på bilen! Blev kanon å bromsar som fan gör det!!
Så måste man ju ha hydralisk handbroms oxå!! Annars är det ju ingen drifting bil!!! den var riktigt rolig den! Har haft den ståendes ett år å jag kan inte förstå varför ja inte kopplat in den! Rekomenderas skarpt!!
Sen måste man ju ha lite carbon i bilen oxå!! TACK NICKE Å JOSEF för de!! Sitter i alla fyra dörrarna!
Å nu får det bli lite godis bilder bara!!
Sista bilden då! Min favorit!!
Hoppas ni gillade uppdaten!!
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Ja det var på tiden va?! har blivit lovad lite andra tidningar oxå!! Ska bli kul!!
Råkade komma över en uppsättning speedline fälgar idag oxå, ska lägga upp bild på de imöra när jag får dem. 9*17 runt om! givetvis blir de oxå röda! Eller är det någon som tycker det ska vara annan färg tro?
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink
Snygga bilder! Tack så mycket!! är jättenöjd med helgen! Körde iaf upp 8st däck sen gick ena 044:a pumpen sönder men det var på den sist körningen på lördag kväll som tur var. Å sända spöregnade det så vi åkte hem.
Senså gick den lite varm, kokade aldrig men man kunde ju inte köra fullt mer än typ 1-2 varv. Ska köpa en griffin kylare, men hjälper det? Kanske bara är att bygga el pump?
Bmw m5 3,8 sommar
Bmw m535 turbo race
Bmw 525 vinter hink