inte rädd för att använda vinkeln där
ser bra ut
Får du plats med 325 bromsservot och m50 lutning?
MrQuickzilver´s E30 M50. Kasst kamöverfall...
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- MrQuickzilver
- MrQuickzilver
Står still lite me bygget för tillfället då det är dax för en M50 i brukis e30n oxå, men jag har iaf fått hem en ny "kambox" då den gamla som sagt var kass.
Den nya kommer från en motor utan vanos. Har jämfört dom båda och vad jag kan se så är enda skillnaden att första överfallet inte är lika på dom. Min, med vanos, har en lageryta fram mot kamdrevet men det har inte den andra.
Tror ni det funkar ändå eller ska ja försöka hitta en från en vanosmotor?
Den nya kommer från en motor utan vanos. Har jämfört dom båda och vad jag kan se så är enda skillnaden att första överfallet inte är lika på dom. Min, med vanos, har en lageryta fram mot kamdrevet men det har inte den andra.
är det inte skillnad på diameter på tryckarna? jag harför mej att de e de, så kolla upp de.MrQuickzilver wrote:Står still lite me bygget för tillfället då det är dax för en M50 i brukis e30n oxå, men jag har iaf fått hem en ny "kambox" då den gamla som sagt var kass.
E30 M50 Turbo
070-554 85 15
070-554 85 15
- MrQuickzilver
Hmm, det får ja kolla för va bara inne på om kammen passade?odd wrote:är det inte skillnad på diameter på tryckarna? jag harför mej att de e de, så kolla upp de.MrQuickzilver wrote:Står still lite me bygget för tillfället då det är dax för en M50 i brukis e30n oxå, men jag har iaf fått hem en ny "kambox" då den gamla som sagt var kass.
- MrQuickzilver
Re: MrQuickzilver´s E30 M50. Kasst kamöverfall...
e30in kommer bli grym med m50 motorn! kul att se
Blev det något kört på actionmeet? såg du vart anmäld
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
- MrQuickzilver
Ja det får vi tro att den blir! =)AnteGus wrote:e30in kommer bli grym med m50 motorn! kul att se
Nej det blev inget kört...2 av mina spridare har sagt upp sej så det har inte blivit nåt kört alls iår, men nya spridare är på g så man kanske hinner med o köra lite innan säsongen är slut. =)Thörn wrote:Blev det något kört på actionmeet? såg du vart anmäld