Grym film från Gatebil Mantorp
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Grym film från Gatebil Mantorp
...av mig
Hoppas ni inte tycker rubriken är för missvisande, kommentera och kritisera gärna tack
Glöm inte HD
Youtube - Gatebil Mantorp 2011
Mvh,
Hoppas ni inte tycker rubriken är för missvisande, kommentera och kritisera gärna tack
Glöm inte HD
Youtube - Gatebil Mantorp 2011
Mvh,
Glider E30 Touring -89 M20B27
Re: Grym film från Gatebil Mantorp
riktigt bra keepan
mvh
mvh
323i -85 sedan
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
0761485272
liind90@hotmail.com
http://www.sundsvallsgatbilar.se/forum/ ... mode=login" onclick="window.open(this.href);return false;
bra kvalite och snyggt klippt, men vanligtvis brukar jag höja volymen när jag kollar på bilfilmer, nu var jag tvungen å sänka den pga alldeles för hög musik. musik funkar under vissa tillfällen av en film men inte hela tiden å inte så högt.
När en bil är så jävla slö att den får ha regplåtar är den helt ointressant!
Tack för kritikenJimmyA wrote:bra kvalite och snyggt klippt, men vanligtvis brukar jag höja volymen när jag kollar på bilfilmer, nu var jag tvungen å sänka den pga alldeles för hög musik. musik funkar under vissa tillfällen av en film men inte hela tiden å inte så högt.
Allt ljud blev lite för högt, glömde titta till inställningarna och därför förloras kvalité. Sen är det smaksak om hur musik uppskattas, jag orkar inte titta på filmer utan musik. Om det inte är bra material, typ intervjuer eller annat intressant vilket kan va svårt att lyckas med som amatör.
På gatebil har man också problem med bakgrundsmusik på plats och en speaker vars mun går i ett som man får försöka göra det bästa för att dölja.
Jag tyckte filmen var kanon, som sagt där är mycket ljud som man inte vill ha med på gatebil så som musik och speakern
jag tyckte det var sjysst musik och den var i lagom volym jämfört med motorljuden
mer sånt!
mvh
jag tyckte det var sjysst musik och den var i lagom volym jämfört med motorljuden
mer sånt!
mvh
Bmw e30 M5 Turbo
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
Tyckte filmen va grym jag
325IM ala M3 - Turbo
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
325IM 4dr Turbo =)
Gixxer 1000 k8
Jaa, ruggigt snyggt. Kul med en film som är längre än typ bara 2 minuter också. Bra jobbat.
Bra film!
Tony Johansson
+35840-7293337
e30 M-Tech2 M50B30 6266gen2 804hk/967nm
(2015) 731hk/1000+nm. 1mile(1609m) @ 317,23km/h. 1/4 11,46sek/222.73km/h med 17" däck
+35840-7293337
e30 M-Tech2 M50B30 6266gen2 804hk/967nm
(2015) 731hk/1000+nm. 1mile(1609m) @ 317,23km/h. 1/4 11,46sek/222.73km/h med 17" däck
grymt bra redigera...
du skulle gjort en liten film på min bil sen
du skulle gjort en liten film på min bil sen
Bmw M3 E46 817whp 927wnm 1.9bar
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Bmw M3 E46 Bruksbil
Bmw E36 M50 2.8 turbo 610whp-705nm@1.8bar (såld)
Sponsorer:
Cp-service
PS-tuning
Den som alltid går i andras fotspår kommer aldrig komma fram först!!
Mvh:Peter
0730468169
Helt klart duktigt redigerat och filmat!
Självklart har jag lite synpunkter.
Filmen är alldeles för lång, folk hinner tröttna av att titta på nästan samma sak hela tiden (smaksak självklart).
Musiken är precis lagom för annars hör man bara massa däckskrik och en galen speaker svårt att lyckas med annat med en film från gatebil.
Blev även lite "sjösjuk" av att du snurrade kameran när du följde med ibland. Ett stativ borde du införskaffa dig.
Ta nu detta inte som bara "negativ" kritik. Riktigt kul att se att folk lägger ner energi och redigerar filmer så vi man kan njuta av bilträffarna om och om igen.
My 50 cents.
Mvh
Självklart har jag lite synpunkter.
Filmen är alldeles för lång, folk hinner tröttna av att titta på nästan samma sak hela tiden (smaksak självklart).
Musiken är precis lagom för annars hör man bara massa däckskrik och en galen speaker svårt att lyckas med annat med en film från gatebil.
Blev även lite "sjösjuk" av att du snurrade kameran när du följde med ibland. Ett stativ borde du införskaffa dig.
Ta nu detta inte som bara "negativ" kritik. Riktigt kul att se att folk lägger ner energi och redigerar filmer så vi man kan njuta av bilträffarna om och om igen.
My 50 cents.
Mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
Moonshine: PMa vilken bil du ratta så kan jag gå igenom materialet o se vad jag har på dig, åker dock iväg ca. 2 veckor men de löser sig så småning om
Och ja, det där med längden är inte helt lätt. Jag vill ha med allt
På inköpslistan står där bättre stativ, system kamera och ljudinspelare sen ska det börja bli feta filmer om man nångång känner att man har några 1000 pix över
Tack! Det där med att snurra kameran var en ny grej jag kom på när jag va där, kanske blir att vaska den dåBolero wrote:Filmen är alldeles för lång, folk hinner tröttna av att titta på nästan samma sak hela tiden (smaksak självklart).
Och ja, det där med längden är inte helt lätt. Jag vill ha med allt
På inköpslistan står där bättre stativ, system kamera och ljudinspelare sen ska det börja bli feta filmer om man nångång känner att man har några 1000 pix över
Riktigt bra material du filmat och redigering du gjort. Helt klart sevärd film!
"Skam den som ger sig"
http://www.garaget.org/?car=231360" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E30
S50B30 PT 6766
845whp/923nm
http://www.garaget.org/?car=231360" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW E30
S50B30 PT 6766
845whp/923nm
Den filmen tackar vi för