DreRacing - e30M3 + s38b38tt
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
han SKA fixa mig en ny kaross, körde 180 utan mig i bilen, precis kört mig hem från fest
mitt prosjekt: e30 + S38B38tt
Fan va trist! Hoppas det gick bra för han!
Själv vågar jag aldrig låna ut nått annat än nån gammal brukis eller nått till polarna. Skulle aldrig låna ut min race maskin så att säga då pengar inte kan fixa allt jobb o tid man lagt ner.
Hoppas han fixar en jävla fin kaross utan ett knyst åt dig. Bara peka på en e30 m3
Själv vågar jag aldrig låna ut nått annat än nån gammal brukis eller nått till polarna. Skulle aldrig låna ut min race maskin så att säga då pengar inte kan fixa allt jobb o tid man lagt ner.
Hoppas han fixar en jävla fin kaross utan ett knyst åt dig. Bara peka på en e30 m3
http://www.garaget.org/sanden" onclick="window.open(this.href);return false;
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
Audi Sportquattro -86
VGD Performance
-
Väldigt tråkigt att läsa. Om han inte bröt nacken i kraschen så har du chansen att göra det själv.
Man kan också reflektera över att man kanske inte skall låta någon annan köra sin hobbybil utan att man själv är med..
Hur har det gått med bromsningar mm? Fick du ordning på triggern?
Om jag kan glädja dig med något så är det att den gamla karossen inte var särskilt snygg så det borde kunna bli bättre med en ny, som kompisen får betala
Mats
Man kan också reflektera över att man kanske inte skall låta någon annan köra sin hobbybil utan att man själv är med..
Hur har det gått med bromsningar mm? Fick du ordning på triggern?
Om jag kan glädja dig med något så är det att den gamla karossen inte var särskilt snygg så det borde kunna bli bättre med en ny, som kompisen får betala
Mats
-
Jag kommer nog aldrig låna bort den igjen, inte volvon hällre. då får jag mappa om varstoppet till 4tusen allafall...
Jag har fått ordning på triggern, men inte fått bromsat.
Jag skulle bromsa i dag! och köra på Gatebil i morgon! men det blev ju inget..
Han får fixa fram en bättre kaross, men känns tråkit när denna var ca rostfri och jag var presis färdig efter myket skruvande hela vintern.
men det kommer ju en vinter till..
Jag har fått ordning på triggern, men inte fått bromsat.
Jag skulle bromsa i dag! och köra på Gatebil i morgon! men det blev ju inget..
Han får fixa fram en bättre kaross, men känns tråkit när denna var ca rostfri och jag var presis färdig efter myket skruvande hela vintern.
men det kommer ju en vinter till..
shit va trist då, men du får ju vara lycklig det inte var du som körde ihjäl bilen.
Olyckor händer så lätt, dock skulle man ju kanske ta det lite lungt ifall man hade någon annans ögonsten.
Hade det vart jag hade nog en ny kaross stått hemma under rejält renoveringsarbete!
Känner fan ångesten bara jag tänker på det hehe.
Olyckor händer så lätt, dock skulle man ju kanske ta det lite lungt ifall man hade någon annans ögonsten.
Hade det vart jag hade nog en ny kaross stått hemma under rejält renoveringsarbete!
Känner fan ångesten bara jag tänker på det hehe.
E39 540i/6 S62b50
E39 523i Vinterpulka
E39 523i Vinterpulka
-
liten film:
http://www.youtube.com/watch?v=TUYCK0y28bs
inte värsta körningen, kopplingen strular därför jag inte vågar växla så mycket. vill inte ha sönder den här lådan också, laddar 0,2bar
http://www.youtube.com/watch?v=TUYCK0y28bs
inte värsta körningen, kopplingen strular därför jag inte vågar växla så mycket. vill inte ha sönder den här lådan också, laddar 0,2bar
-
Grymt med m3 kaross:)
Vad fick han slanta för en sån?? känns avlägset att bara hitta en skit billig
Vad fick han slanta för en sån?? känns avlägset att bara hitta en skit billig
MVH Oliver Turbo Turtle
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
Gott mos eller hur var det
BMW m5 f10
https://www.garaget.org/?car=425750" onclick="window.open(this.href);return false;
-
skal filma mycket mer med den karossen som motorn sitter i nu med, den går som busbil nu. har fått upp trycket til 0,5 och den går riktig bra nu, jag MÅSTE få upp nogon film men har inte hunnit.
- NickE30M50
Fan va skönt bygge!
Totalrenovering och turbomatning av min
E30 M50
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
E30 M50
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... sc&start=0
-
Re: DreRacing - e30 + s38b38tt
Nu är det dags att ta upp igjen den här tråden. Motorn har rasat (kolv) och jag kommer att starta på m karossen för fullt innom kort.
Har spenderat tid på min volvo, och bygd mig en gsxr1100 streetfighter oxo.
kolven som gikk sönder:
blocket måste borras:
sykkeln:
flames på kolfiber skjärmen, gjort av mig:
sykkeln före:
min volvo är när 100% klar nu, bromsade den på fredag:
nöjd med kurvan på bilen, 513hk på hjulen som makseffekt.
denna bilen skal bara hålla nu så jag får lagt all tid/pengar ner i e30n
Har spenderat tid på min volvo, och bygd mig en gsxr1100 streetfighter oxo.
kolven som gikk sönder:
blocket måste borras:
sykkeln:
flames på kolfiber skjärmen, gjort av mig:
sykkeln före:
min volvo är när 100% klar nu, bromsade den på fredag:
nöjd med kurvan på bilen, 513hk på hjulen som makseffekt.
denna bilen skal bara hålla nu så jag får lagt all tid/pengar ner i e30n
Tråkigt att polarn volta bilen, men de var en fin kaross du fick tag på iallfall! Hoppas allt går vägen nu
-
men jag lär aldrig! en annan polare har voltad med min sykkel så nu måste jag bygga upp igjen den med....
bra polare du har
Kristian Brozinic
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
________
/________\
|OO=00=OO|
|**********|
-
Jag fattar inte hur han gjort, men på ett eller annat sätt gläppt benet från växelspaken, sedan kört tårna på foten ner i asfalten, sedan böjd benet baköver så det knäkt rakt av. fotledkulen hoppade ur benet. det märktes inte före han låg på operations bordet. läkarna; fan det är nogot som fattas här...
så det blev stummt fotled på honom. Så var det för mig att få tilbaks pengar för skadorna då, igjen...
så det blev stummt fotled på honom. Så var det för mig att få tilbaks pengar för skadorna då, igjen...