Tjena! Går i tankarna att sälja mitt avstannade E30 325 projekt då jag har insett att det tar alldeles för lång tid o renovera klart den även om det mesta är gjort så e det en del kvar tyvärr. Finns mycket nya delar som fortfarande ligger i kartong. eller följer med i lådor T ex. Nya framskärmar, Framljus med angeleyes, taklucka, nya clips till så gott som allt som plockats av, Gummilisten runt skuffen alla Bromsrör och clipsen som skall vara till det mm mm
kommer inte ihåg alla delar men kan säga att det inte är mycket som saknas, Sen är allt i hjulupphängningsväg + balken som Motorkuddarna sitter på inklusive Fjäderbenen blästrat/rostskyddat och lackat i rött o svart fram o bak utom kräng-hämmare fram.
Karossen är rensad så gott som på allt utom instrumentbräda och elsystemet och påbörjad med rostlagning på en del ställen finns en liten del kvar och åtgärda inte mycket då karossen är ganska frisk ingen rosthög med andra ord den har gått 20k mil nånting har en renoverad/målad ihopsatt motor som står bredvid med nya packningar/packboxar ej bytat nåt i blocket endast gjort en översyn i topp + en motor i delar som ligger isärplockad som bara oljetråget o oljepumpen saknas på.
Nu till allt som ingår oxå så jag inte glömmer det, finns ett Mtech2 paket + Mtech2 vingen som satt på bilen när jag köpte den + en extra beg. frontplåt då den som satt på bilen är lite skev o skadad, en xtra Vdörr som har en plåtskada, 3 motorhuvar och 1 backlucka xtra, plasthöljet till kofångare fram finns ett extra som följer med, Lister, Glasrutor mm mm....
Jag har säkert glömt nåt men det går som sagt alltid att fråga så ska jag se om jag kan besvara
Byten kan även vara intressant bmw 525, 540 Touring inte nån volvo tack
Pris? är som sagt en intressekoll så jag kollar om det e värt pengarna o göra sig av med den då jag spenderat x antal timmar och För att inte tala om Dollars på den men släng ett bud på den ni kan ju inte få mer än Njet
bilder kan fixas och Några finns på http://www.garaget.org/?car=13334
Reserverar mig för skrivfel o felaktig info
Mvh Peter
Intressekoll Bmw 325 E30 avstannat projekt
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Intressekoll Bmw 325 E30 avstannat projekt
Last edited by Pegg on 18 Jun 2011, 09:08, edited 1 time in total.
Re: Intressekoll Bmw 325 E30 avstannat projekt
Mackan86 wrote:pris
Bud som gäller och det är en intressekoll så kommer inte rätt pris så behåller jag den lika gärna
Intresserad utav att sälja bilen utan motor och låda?
RobinA wrote:Intresserad utav att sälja bilen utan motor och låda?
Nepp tyvärr. har redan fått ett par stycken som frågat samma sak
lägger ett bud på 12
Tror inte han släpper den under 25-30
okej underlättar rätt mycke om man lägger ett riktpris
thombar wrote:Tror inte han släpper den under 25-30
Bra gissat från 30 o uppåt så har man fångat mitt öga