Någon som har bild på en skön setup med mains witch och diverse olika mätar setuper?
ska bygga en "konsol" för de olika sakerna i min e30 då jag känner att det är lättare att hålla koll på vad som kan vara fel om man slår på det mesta manuellt...
hade tänkt bygga så själva huvud switchen för strömmen sitter åtkomligt utifrån då jag gillar att kunna lämna den med strömmen av.
sen tänkte jag ha soppa pumpar och diverse annat på switcher i bilen, men ville gärna se om någon redan byggt detta på något snyggt och smidigt sätt. sen en reko lösning på mätare tas alltid också, tänkte först pilla bort check panelen å stoppa 2 mätare där men det kändes på något sätt o ergonomiskt så det känns som att det blir på något annat sätt. vet bara inte vars!
Detta kändes som en rätt reko lösning, men tar gärna fler exempel om någon har bild på hur det ser ut i just sin egen bil, eller någon annans med fräck lösning
Mvh
main switch
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
main switch
alla barnen gillar att åka polisbil, men det försvinner med åren.
Re: main switch
Gjorde om mätarhuset på en E30M3 för några år sen, satte en 4-5 varvräknare i mitten på instrumenthuset sen 3x52mm mätare på varje sida av varvräknaren. Under varvräknaren satt en digital hastighetsmätare.
Sen bygde jag en låda som satt på högersidan av växelspaken, innehållande huvudströmbrytare och en rad med vipströmbrytare + automatsäkring till varje strömbrytare.
Har tyvärr inga bilder på detta
MVH Hampus
Sen bygde jag en låda som satt på högersidan av växelspaken, innehållande huvudströmbrytare och en rad med vipströmbrytare + automatsäkring till varje strömbrytare.
Har tyvärr inga bilder på detta
MVH Hampus
Re: main switch
Såhär ungefär hade ja tänkt ha mina mätare.
Är bara en testbit, ska lägga till en oljekanna samt ta bort min logga.,
Ska möblera om mätarna, bara kastade i dom för att se hur de ser ut.
Sen blir det dioder bakom blinkers,helljus & oljekannan samt en digitalklocka i botten
Är bara en testbit, ska lägga till en oljekanna samt ta bort min logga.,
Ska möblera om mätarna, bara kastade i dom för att se hur de ser ut.
Sen blir det dioder bakom blinkers,helljus & oljekannan samt en digitalklocka i botten
Karl Karpf
070-7860252
karl@karpf.se
Bygger Sportig Audi Quattro med 20VT
http://www.garaget.org/KarlzZ" onclick="window.open(this.href);return false;
070-7860252
karl@karpf.se
Bygger Sportig Audi Quattro med 20VT
http://www.garaget.org/KarlzZ" onclick="window.open(this.href);return false;