Haha, i knoow i knoow. känns nog lite ynkligt att leka på med 2 liter.. inget effektmonster, men huvudsaken e ju att man har kul!! både på vägen och i garaget! Men dieselvev, njaa.. har planer på en m50b25 eller m30b35 istället.
tack så mycket du!
Edit: måste ju tillägga att jag e ju 18 bast, därav körstilen.
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!
Haha, i knoow i knoow. känns nog lite ynkligt att leka på med 2 liter.. inget effektmonster, men huvudsaken e ju att man har kul!! både på vägen och i garaget! Men dieselvev, njaa.. har planer på en m50b25 eller m30b35 istället.
tack så mycket du!
MVH. Mattias
Bygg 2.8l m50! m30 är en bajsmotor mycket strul och TUNG som ett as.
tack så mycket du!
MVH. Mattias
Bygg 2.8l m50! m30 är en bajsmotor mycket strul och TUNG som ett as.
ja, har sett att de e flera som ger kritik åt m30. ja får se, de e klart, m50:in har ju helt klart visats vara en grymm motor! och så slipper man ju den stenåldriga vipparm systemet också mm.mm.
Eastmannen, ja inga feel på dina ögon iaf!
MVH. Mattias
Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa!