Sen tycker jag du kommer över till ön så tar vi ett likadant cp-ryck på min kärra, så den blir klar någon gång

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Det var en bra ide! Jag vill med se din bil färdigSoreuQ wrote:Går ju riktigt gött nu
Sen tycker jag du kommer över till ön så tar vi ett likadant cp-ryck på min kärra, så den blir klar någon gång
Vad är det kvar att göra?SoreuQ wrote:Går ju riktigt gött nu
ZAK wrote:Jag vill med göra linjer utanför doktorn =D
Vad är inte kvar att göra?m_ellisson wrote:Vad är det kvar att göra?SoreuQ wrote:Går ju riktigt gött nu
Jasså så pass..heheSoreuQ wrote:Vad är inte kvar att göra?m_ellisson wrote:Vad är det kvar att göra?SoreuQ wrote:Går ju riktigt gött nu
Zak, ska vi köra ett race på doktorns stripp?Doktorn wrote:ZAK wrote:Jag vill med göra linjer utanför doktorn =D
Du är välkommen, men kom gärna in och burna på min privata 110m strip på tomten ist!! Fast då vill jag veta när du kommer så jag får se röken =)
Lycka till imån då hoppas allt lirar och leverar massvis effektm_ellisson wrote:Kul att det gillas
Ska förbereda bilen nu inför morgondagen
då blir det bromsning hos Masens motor.