m_ellisson wrote:Mappad till 1,3 bar inatt får sse om vi hinner köra mer idag!
Såhär bra som den går nu har den aldrig gått innan
Fan va gott!!
Vi ska gasa påå lördag natt!
Jag förstår inte riktigt meningen med de, men är det inte bättre att gasa av sig på ett lagligt event istället när det är ljust än i skogen där det är bekmörkt? Sen är ju inte precis EPR kända för att lyckas tyvärr
m_ellisson wrote:Mappad till 1,3 bar inatt får sse om vi hinner köra mer idag!
Såhär bra som den går nu har den aldrig gått innan
Fan va gott!!
Vi ska gasa påå lördag natt!
Jag förstår inte riktigt meningen med de, men är det inte bättre att gasa av sig på ett lagligt event istället när det är ljust än i skogen där det är bekmörkt? Sen är ju inte precis EPR kända för att lyckas tyvärr
Ja åker inte dit för att EPR har de! Verkligen inte!
Blir såååååå jävla trött på dessa idioter!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Jag förstår inte riktigt meningen med de, men är det inte bättre att gasa av sig på ett lagligt event istället när det är ljust än i skogen där det är bekmörkt? Sen är ju inte precis EPR kända för att lyckas tyvärr
Ja åker inte dit för att EPR har de! Verkligen inte!
Blir såååååå jävla trött på dessa idioter!
Okej nej jag kan inte annat en avråda dig från att åka dit, så lägg den tiden och orken på något annat än att åka upp till Konga för att se ett misslyckande
Tack. Japp 10.98s / 209km/h
Körde på 1 bar laddtryck tydligen
Målet idag var låg elva eller hög 10a så jag är nöjd Ja nu måste jag fan ha mer mos!
Ska se om det går att få en tid för bromsning hos masens motor i veckan så man kan bottna gt42an