ZAK wrote:Grattis till uppstarten! Tyckte det såg lite roligt ut att du tappade allt håret helt plötsligt
Såg att du hade ringt för ett tag sen. Har haft svårt att svara iom att lillgrabben tar mycket tid. Vart ska du mappa? Är det hos Masen så hojta till så kan man köra upp och titta =]
Tackar. Plötsligt håravfall Jo jag förstår det men det var inge viktigt. Finmapp blir hos masen. Jag säger till när det blir Tar med smörgåstårta denna gång
Det har inte gått så bra på sista tiden. 1st soppapump har pajjat & Sprutet har krabbat som fasiken, har inte blivit något mappat & toppen är skrot (den sprack så det rann olja in i 6an cylinder!) så nu står bilen utan topp!
Jag har dock fixat en topp idag!
Last edited by m_ellisson on 17 May 2011, 23:04, edited 1 time in total.
Det har inte gått så bra på sista tiden. 1st soppapump har pajjat & Sprutet har krabbat som fasiken, har inte blivit något mappat & toppen är skrot (den sprack så det rann olja in i 6an cylinder!) så nu står bilen utan topp!
jasså, hur kunde detta hända? någon som varit och gröpt ur duktigt eller ??
fan vad trist att det krånglar.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
Fan va tråkigt! Hoppas den är igång snart igen så de blir lite film.
fler än jag som har fått rutin på att sätta i motorn utan att ta väck lådan Surt med toppen men det tar nog inte lång tid innan den är igång med ditt tempo hehe
Fan va tråkigt! Hoppas den är igång snart igen så de blir lite film.
Thörn wrote:fler än jag som har fått rutin på att sätta i motorn utan att ta väck lådan Surt med toppen men det tar nog inte lång tid innan den är igång med ditt tempo hehe
Thörn wrote:fler än jag som har fått rutin på att sätta i motorn utan att ta väck lådan Surt med toppen men det tar nog inte lång tid innan den är igång med ditt tempo hehe
Hehe surt ja. Igång igen ikväll kanske??
Ring mig!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Så nu är maskin ihop igen med annan topp Uppstart imon efter jobbet återstår bara att kalibrera lite givare... Kanske kanske blir edps emmaboda iaf God natt