Som lovat här PPF - X-ice en film om hur man överlever vintern! så har jag äntligen blivit klar med uppföljaren- Den första av 2 planerade filmer med material endast från Görla isen. Bättre sent än aldrig som man säger, hoppas att den andra går lite snabbare innan det blivit sommar
Har lagt mycket tid och energi på den här så uppskattar all feedback, bra som dålig!
Filmen hittas här: http://www.youtube.com/watch?v=xPXRtmUQnJ48
Är ni intresserade av ett samarbete och vill ha filmer på era bilar/hojjar så skicka PM.
Enjoy!
Film: Görla Isracing med Landracing 29/1 och 6/2
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Film: Görla Isracing med Landracing 29/1 och 6/2
Glider E30 Touring -89 M20B27
Re: Film: Görla Isracing med Landracing 29/1 och 6/2
Ja tycker det var bra!
Lagom nivåer med motorljud/musik och så.
För min del är det väl inte 100% positivt att göra bilden rund med det svarta i kanterna (det är säkert den "termen" man använder i redigeringsbranchen också) Jag hade kanske haft det i en viss del av filmen eller så.
Annars lagom med effekter, bra kontrast och så. Den var ju ganska lång men jag vet själv att det är svårt att få ner längden, man vill ha med mycket Jag kanske hade försökt få den till 9-10min
Bra film! Tack!
/
William
Lagom nivåer med motorljud/musik och så.
För min del är det väl inte 100% positivt att göra bilden rund med det svarta i kanterna (det är säkert den "termen" man använder i redigeringsbranchen också) Jag hade kanske haft det i en viss del av filmen eller så.
Annars lagom med effekter, bra kontrast och så. Den var ju ganska lång men jag vet själv att det är svårt att få ner längden, man vill ha med mycket Jag kanske hade försökt få den till 9-10min
Bra film! Tack!
/
William
318is -90 turbo