här är lite info om min bil ifall någon är intresserad.
Blev mycket ombyggt till -08.
M50B25 -92 utan vanos.
2,8 vev
Autronic sm2 motorstyrning
Msd dis-4 tändslutsteg
3st msd dubbelspolar
Autronic laddtrycksstyrning
msd 900cc spridare (sex håls)
Hx55 turbo (68mm impeller med portat 19 hus)
50mm. wastegate
4” rostfri downpipe
BRI grenrör i 43mm. rör & kröker
pyramid-ringat block
borrat 0,5mm
toppdeckat och honat
Smidda Wiseco turbo kolvar (8,0 i komp)
Total seal gapless övre kolvringar
smidda 135mm Eagle H-profil stakar
uppdateringskitt till oljepumpen
M3 ojlefilterhus
racekamkjedjekitt, alla 3 kjedar
BRI portad topp
hårdare ventilfjädrar
titan reitainers
turbo kammar
280 grader insug 11mm lyft
290 grader avgas 11mm lyft
ARP pinnbultar till toppen
60mm dump (hemlagad)
Justerbar linjär bränsletrycksregulator
NGK BCP7ES stift
K&N luftfilter
BRI plenum i rostfritt
76mm. Polerade rostfria tryckrör.
3” system med simons dämpare
ppf hel alu laddluftkylare
45l. fuelcell
dubbla bosch 984 (500hks) pumpar
omlagad fuelrail (dubbla inlopp)
M5 E34 kylare
Spal 382mm tryckande el fläkt
M20 svänghjul
Sachs 618 tryckplatta
4 puckad sinter
M20 lutning
E36 M3 växellåda.
Nos lustgas system
övrigt:
Rondell 10x17" fälgar bak & 8,5 fram
E36 kuggstång (för mindre rattutslag) 1,5varv mindre + servo
Omp fällbara stolar
4-p bälten
Coilovers runtom.
5" varvräknare med shiftlight
ombyggt till 5-bult
535 medbringare
M535 diff med 3,07utv.
M5 drivaxlar
sviktståls axlar
308mm bromsar fram
halv bur
breddat ca 35-40 mm. bak
krängningsstag bak
upprätade hjulvinklar bak
M/T et street 26x10,5-15" på race
Bästa tiderna hittills:(mycket ombyggt sen dess)

7,34s-176km/h. på 201m.
11,17s- 222km/h 60-fot på 2,02s på 402m med dåligt grepp!
FILM från förra året: http://www.garaget.org/video/piymiuv4jy1h
här finns mera bilder och info. http://www.garaget.org/?car=25851[/url]
Så ser den ut med gamla fälgarna














