Burn0ut wrote:Har haft Riesen Schnauzer tills för ungefär ett år sen då han gick bort. 78 cm i mankhöjd c:a 70 kg muskler. Han blev 15 år. Alldeles underbara hundar. Blir en ny sån så fort jag har tid.
Tjena, 15år är ingen dålig ålder på en så hund, klara han sig undan ledbesvär mm?
Ja fram tills han var 15,5 då var det som allt bara kom direkt. Valde att avliva han så han slapp lida. Men fan va jobbigt det var. Fassan har haft med en och han blev 14 år. Rejäla hundar
Porsche 996 GT2
BMW 1602
BMW 2002
Mazda RX-4
Volvo 245 med V8
Jag säger baar som så renrasig Vitschäfer ska det vara .
Komemr aldrig o glömma minen på grannen när han kom med sin grandis o gick oså släptte vi hundarna för o leka, det slutade med att grandisen fick se se besegrad då schäferna baar snygg o snällt la omkull honom
Min hund kan sök sitta vacker tass vad gör stochlos tjejer, då lägegr sig hunden på rygg o särar på benen
Kan skall säger man vad tycker du om polisen då skäller hon o morrar elakt.
ylar till glasbilen
Gå fot
Hon ska tränas ännu mer i vinter om jag hinner med .
Hunden Älskar o åka lastmaskin med mig.
Jag har en hund o två katter o fruga o ta hand om.
nopp ingen boxer alls. synd jag har formaterat bort alla bilder och allt jag hade på honom innan men jag hade finfina bilder på mamman och pappan och dem är faktist inte ett dugg lik boxer.
Mvh Adde
BMW 528 Touring -98 ///M
BMW 523 Touring -01 Barnvagn, Härlig fru,Hund
BMW 325 Touring -90 M50B25,sc61 1.8bar,Vems Adde Söderström Johannishus 0768802286
KöökeN RacinG!
Creds till
Fritte Sandkvist
Piltan
Dan gyldmark
Nobbe wrote: Fick köa ganska länge va? Nästa hund blir det antinge en sån eller en:
Boerboel
En boerboel eller Cane Corso står högt på önske listan Fast högst står just nu en Dogo Argentiono=)
Skall bara övertala min flickvän att vilja ha en stor bjässe i familjen för idag har vi denna lilla Räser=)
Här är han med på heldag stripp på Uråsa flygfält, redo att jaga 60fötter
B00ST wrote:nopp ingen boxer alls. synd jag har formaterat bort alla bilder och allt jag hade på honom innan men jag hade finfina bilder på mamman och pappan och dem är faktist inte ett dugg lik boxer.
Mvh Adde
Ok, skumt att den har "boxser skalle"
Annars så ser ju en APBT/Amstaff/Staff alltid ut såhär i skallen: