P.Herrdahl wrote:Dj Hours, vilket innebär att jag sitter och producar HardStyle i FL Studios.
Nice, egen musik eller mixar du? Något man hört?
Jag och en polare har börjat producera, dvs gör egen musik. Är väl tänkt att vi ska bli klara med en låt snarast. Sitter och trixar nån timme dagligen så snart lär den bli klar.
P.Herrdahl wrote:Dj Hours, vilket innebär att jag sitter och producar HardStyle i FL Studios.
Nice, egen musik eller mixar du? Något man hört?
Jag och en polare har börjat producera, dvs gör egen musik. Är väl tänkt att vi ska bli klara med en låt snarast. Sitter och trixar nån timme dagligen så snart lär den bli klar.
Den får ni lägga upp här ju!!
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Har sendt frugan til London, kidden på övernattning och drar til garaget for en helg med effektivitet, for å bli møtt med det her: 5-10 cm smelte vann over hele garaget..
Sjögren Racing wrote:Blev nyss uppringd av nån zigenarfiska från :
Zigenarhäxan:"Men det är väl klart att du har en TV!?" Jag:"Nej,har inte haft på flera år"
Zigenarhäxan:"Du vet väl om lagen om skyldighet om tv-licens och att det är straffbart med innehav utan att betala?"
Jag:"jaja hejdå"
Glömde att nämna att min 42" datorskärm har tvmottagare,jaja blir väl finkan nu då.
Mig ringde dom förra veckan. Någon jävla dryg stockholmare.
Hej har du tv... Javisst... Då ska du betala tv-avgift... Jaha... jag skickar faktura till dig direkt... Jaha... Jo föresten du heter markus jonsson och har pers-nr......... eller hur ?... Nä då har du ringt fel... Oj ursäkta ha en bra dag.
undrar om jag blev mat förgiftad eller nå i lördags, är på ötter idag, men vågar nog fan inte träna ikväll. Blir så arg, att jag aldrig får vara frisk.