E30Anders wrote:
Inget å tacka för, jag skickar en faktura
Mvh/ Kungen
haha vi sa vell 25000 + moms.....
Ja minst, kostar att ligga på topp
Har du provkört med nya generatorn så allt funkar?
Har haft den igårng ett bra tag i tills jag inte kunda andas i garaget haha. Väntar på 6 st drivaxelbulatra som jag ska hämta imorgon. Sen ska det köras. mvh
kommer bli grymt! men man behöver ha nerverna i skick..de tar på när man står 1,5meter ifrån sin ögonsten som pumpar ur mer effekt än vad som borde vara möjligt..och sen kliver kungadvärgen ut ur bilen och skrattar på sin fula dialekt och säger du LÄR ha större turbo (någon som känner igen sig?)
jimpa wrote:kommer bli grymt! men man behöver ha nerverna i skick..de tar på när man står 1,5meter ifrån sin ögonsten som pumpar ur mer effekt än vad som borde vara möjligt..och sen kliver kungadvärgen ut ur bilen och skrattar på sin fula dialekt och säger du LÄR ha större turbo (någon som känner igen sig?)
jimpa wrote:kommer bli grymt! men man behöver ha nerverna i skick..de tar på när man står 1,5meter ifrån sin ögonsten som pumpar ur mer effekt än vad som borde vara möjligt..och sen kliver kungadvärgen ut ur bilen och skrattar på sin fula dialekt och säger du LÄR ha större turbo (någon som känner igen sig?)
LYCKA TILL!!
MVH
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
LYCKA TILL!!
MVH
Ted är en liten fegis så vi får se hur det går med nerverna...... Men jag ska hålla honom i handen så han känner sig trygg när det ska laddas +2 bar
LYCKA TILL!!
MVH
Ted är en liten fegis så vi får se hur det går med nerverna...... Men jag ska hålla honom i handen så han känner sig trygg när det ska laddas +2 bar
Mvh/ Anders
HAHAHA fegis Ted
Undra hur han ska få upp bilen ? Han ska få igen den jävlen