Bmw*Alex wrote:funderar på om man ska gå över till granmilfen så lura i henne lite vin å se om de kan bli nå åka av
mvh
Nå? Blev det nåt?
Pics or it didnt happen för övrigt.
Fan de gick dåligt asså , syrran hennes va där . kände inte direkt för att försöka mig på en 3a med en 45+are och milfen på 29 men ja ska gå upp dit sedan igen och fråga om de blir nå skoteråkning idag så bilder kan de bli ;P
Bmw*Alex wrote:funderar på om man ska gå över till granmilfen så lura i henne lite vin å se om de kan bli nå åka av
mvh
Nå? Blev det nåt?
Fan de gick dåligt asså , syrran hennes va där . kände inte direkt för att försöka mig på en 3a med en 45+are och milfen på 29 men ja ska gå upp dit sedan igen och fråga om de blir nå skoteråkning idag så bilder kan de bli ;P
mvh
Nå? Blev det nåt?
mvh
Har du inte spelplan 15-50år?
Asså är ja riktigt jävla full så skulle de väl gå , hon ser faktiskt bra ut . men tro inte ja vill veta hur hon ser ut där nere . iför sig har hon inga barn så hon lär la fortf va tight
Säger: Hej då, beger mig från denna sidan, har vart en trevlig tid, både lärt & förhoppningsvis lärt ut. behöver komma ut och se allt i äkta 3d, skämt och sido. bilen stannar kvar, inget som läggs ner. behöver mer tid till träning / vardagen. Sista inlägget. /Dan Gyldmark
dgyldmark wrote:Säger: Hej då, beger mig från denna sidan, har vart en trevlig tid, både lärt & förhoppningsvis lärt ut. behöver komma ut och se allt i äkta 3d, skämt och sido. bilen stannar kvar, inget som läggs ner. behöver mer tid till träning / vardagen. Sista inlägget. /Dan Gyldmark
Ontopic:Sitter och lyssnar på Kim Larsen och njuter av att det är sol!